AAD SW300 ACTIVE SUBWOOFER סאב אקטיבי איכותי מאוד, סאב מוזיקאלי, סאב וואפר לקולנוע ביתי, סאב למוזיקה, סב וואפר למוסיקה, סאב מוסיקאלי,

בסאב של AAD מדגם SW300 משולב אלמנט בקוטר "10

ממברנת האלמנט עשויה נייר שהינו קל ונחשב לבעל מוזיקאליות גבוהה וסגולות אקוסטיות וזה על מנת יצירת באס אוורירי מפורט ומהיר.

לאלמנט יש מגנט חזק וגדול במשקל ובעוצמת 80-OZ!!!

בנוסף אלמנט הסאב SW300 בנוי בצורת פול באס רפלקס :

במגנט עצמו יש חור אחורי, שכאשר האלמנט זז הוא זורק את הסאונד הישיר מהפיקה הפנימית החוצה לתוך הבוקסה,

הסאונד היוצא מתוך הבוקסה משלים את הסאונד היוצא מלפנים של האלמנט אך בהרבה יותר נפח, עומק, ואקוסטיקה והוא מגדיל את גודל הצליל משמעותית.

תיבת התהודה בנוייה מ 2 חדרים המשולבים בתוכם ובניהם חומרים אקוסטיים וכל זה בכדי להוריד מאוד את הדהוד התיבה ובכדי להפיק באס נקי

בסאב AAD SW300 ישנן זוג יציאות באס רפלקס אחורי כפולות אשר מעבירות באס רך, עמוק, וממלא.

2 היציאות הינן 2 פורטים אשר נכנסים עמוק לתוך תיבת התהודה והם עשוים קרטון וזה בכדי להוציא באס עמוק מאוד אך ללא הדהוד של הקונוסים

היות והאלמנט ממוקם בתחתית התיבת התהודה יש לו פיזור סאונד 360 מעלות.

את האלמנט מניע לבדו מגבר מובנה בעוצמה של 110w באיכות בניה גבוהה מאוד- ובטופולוגית קלאס A-B.

חידוד לשם הבנה:

ברסיבר ממוצע יש כ 80W לכל ערוץ = לכל רמקול

ובכל רמקול יש מינימום 2 אלמנטים כך שיוצא שה 80W מתחלקים על 2 = 40 W לכל אלמנט {במידה ויש רק 2 אלמנטים}

ופה מדובר במגבר זהה הקיים ברסיברים, מגבר טרנזיסטורי לא הגברה של צ'יפים של אלפי W

אלא טרנזיסטור חם בעוצמה של 110W וזה רק עבור אלמנט אחד!

בנוסף ישנן כניסות ויציאות סטריאו .RCA

כניסות ויציאות לעבודת שילוב עם 2 רמקולים.

ELECTRONIC CROSSOVER & PHASE 0~180

נתונים על הסאב האקטיבי AAD SW-300 :טווח תדרים 25Hz -Hz200 עוצמה מלאה ללא עיוות -110w .

מידות גובה 47 ס"מ, רוחב 30 ס"מ, עומק 41 ס"מ, משקל 20 ק"ג.

מחירים

מוצר זה אינו מיוצר ומחירו המקורי היה 5500 ש"ח אולם, חצי שנה לפני הפסקת ייצורו מחירו הוכפל ביידי היצרן

כך שהוא נאמד כיום ברמת מחיר, ביכולות ובביצועים של סאבים ברמות מחיר של 9.000 ש"ח

הסאב האקטיבי AAD SW-300 מוצע למכירה במצב חדש לחלוטין באריזתו המקורית שלא נפתחה במחיר של 4500 ש"ח בלבד

* נשארו לנו רק 3 יחידות חדשות לחלוטין מהדגם הנ"ל

אין סאונד כזה במחיר הזה!!!

סאונד

סאב מדהים, מי שבנה את הסאב הזה הינו המהנדס המדהים ונגן הבאס Phil Jones {ראה למטה הרחבה}

לכן הבאס שיש לסאב הזה הוא באמת פנומנאלי ונדיר ברמות המחירם הללו

ממלא חלל גדול בקלות, מרגישים ושומעים את הכוחניות שלו

באס חם, רך, עמוק, מהיר ומפוקס

אם אתה אוהב באס מובטחת לך חוויה.

הצבה

רצוי להרחיקו כ 30 ס"מ מקיר אחורי אלא אם רוצים ממש באס חזק יותר היות והוא משתמש בקיר אחורי לפידבק המגביר אותו יותר

התאמה

סאב למוזיקה, מאוד מוזיקאלי וגם מתאים לקולנוע ביתי,

מתאים לרמקולים קטנים/ גדולים ולכל מי שחולה על באס!!!

הן כבאס עצמאי והן לתוספת באס לרמקולים קיימים.

הנה מעט רקע על החברה והמהנדס האגדי שבנה את הסאב והסט המוצע

“AAD” או בשמה המלא ”American Acoustic Development“ הינה חברה אמריקאית.

החברה הוקמה הוקמה בידי המהנדס המפורסם "Phil Jones"

האיש עם העבר והניסיון העשיר ביותר בעולם הסאונד.

הוא החל את דרכו כנגן גיטרה באס, ומשם החל חיפושו אחר רמקולים מושלמים,

עם ביצועי באס שיעבירו את יכולת נגינתו.

"Phil Jones" עבר לתחום האלקטרוניקה כדי ללמוד ליצר רמקולים שיתאימו לסאונד שחיפש.

הוא החל את דרכו בחברת "VITAVOX" האנגלית

שהינה אחת החברות הותיקות ביותר בעולם{למעלה מ 65 שנים} ביצור רמקולים

שם הרחיב את הידע שלו בהבנה ובבניית רמקולים ושימש כמנהל יצור.

בהמשך הוא עבר לחברת "Wharfedale" שגם היא חברה אנגלית, וגם שם שימש כמנהל יצור.

ב Wharfedale הוא בנה לעצמו את הרמקולים הראשונים שלו לשימושו הפרטי.

מפה לאוזן הרמקולים עשו הדים אגרסיביים בגלל איכותם לעומת גודלם הפיזי

הרמקולים הוציאו באס שעד אותו הזמן אף אחד לא שמע מעולם מרמקול קטן!

הרמקולים היו מהפכנים ושינו סדרי הבנה, תפיסת סאונד ובנייה בעולם עד אז אף אחד לא האמין/ יצר רמקול קטן שיכול, להוציא באס כה עמוק וסאונד גדול! לרבות הימים הרמקול נודע בשמו "AE -1" בחברת הרמקולים הראשונה ש "Phil Jones" הקים "Acoustic Energy" האנגלית ובין לילה שונו סדרי עולם וההבנה כלפי רמקולים ובניתם. אנשי התעשייה אמרו כי "Phil Jones" שבר את חוקי הפיזיקה ברמקול הזה. הגדולה ברמקולים הייתה במימדים הקטנים מאוד שהפיקו סאונד גדול מאוד בכל רמקול היו 2 אלמנטים מיוחדים ש "Phil Jones" תכנן אלמנט מיד באס בקוטר של בסה"כ 4.5" שהפיק באס מדהים וגדול בנפח של אלמנט בקוטר 8" קרוס אובר מתוחכם ותיבת תהודה כמעט מתה מבחינה אקוסטית

עד היום לכל הרמקולים ש "Phil Jones" בנה ב "Acoustic Energy" יש להם ערך וביקוש בעולם

לאחר שמכר את חברת "Acoustic Energy" לטייוונים

הגיעה הבקשה מחברת "Boston Acoustics" האמריקאית שיבנה להם סידרה איכותית.

ואכן זה קרה סדרת "High-End Lynnfield" האגדית הכניסה את בוסטון לדפי ההיסטוריה כחברת רמקולים משובחת.

סדרת "High-End Lynnfield" של "Boston Acoustics"

ומשם "Phil Jones" פנה לשוק האמריקאי באופן ישיר והקים את חברת "Platinum Audio".

אז כבר כולם ידעו "Phil Jones" הוא תרנגולת שמטילה בצי זהב.

מוצרי חברת "Platinum Audio" כל כך הצליחו בעולם,

עד שלא היה מגזין או כתב מקצועי שלא היללו את הרמקולים.

כולם היו המומים מהסאונד המדהים. אף אחד לא האמין שיש עוד מה לחדש בעולם הסאונד,

אבל "Phil Jones" הראה גם הראה לכולם... מה היא גאונות.

הדבר הפך למדהים עוד יותר שכאשר "Phil Jones"

עבר לפרויקט הבא ולא היה ניתן לרכוש רמקולים של "Platinum Audio"

שהם עשו היסטוריה – והיסטריה,

ערכם עלה מאוד בשוק היד שנייה וכיום אין סיכוי למצוא את דגם הרפרנס.

באותו הזמן "Phil Jones" בנה את הפנטזיה שהייתה לו, רמקולי הורן.

"Airpulse 3.1 full-range horn speaker"

רמקולים ענקיים, ויקרים מאוד, (175,000$) לזוג. שנבחרו ביפן כמוצר האודיו החשוב והטוב ביותר שנבנה בעולם - מעולם.

הפרויקט הגדול, האחרון של "Phil Jones" הוא חברת "Soliloquy" על כל מוצריה.

שהינה כיום חברת "HIGH- END" אמריקאית ושזוכה לתשבחות ולכתבות מדהימות בכל העולם.

לאחר הקמת חברת "Soliloquy" החליט "Phil Jones" שזה הזמן להיות עצמאי ולא להיות כל הזמן תלוי בבעלי מניות, ממון, ואינטרסים.

הגשמת חלום והקמת החברות: "AAD" {ציוד סטריאו וקולנוע ביתי} ואת חברת "PJB" {ציוד לנגני באס}.

בחברות הללו הושקעו כל: הידע, הטכנולוגיה, הניסיון, והממון ש "Phil Jones" רכש בחייו.

לכל סדרה יש את הפטנטים ,הפילוסופיה, גוון הסאונד, והייחודיות שלה.

"Phil Jones" הוא גם נגן באס והוא הקים במקביל ל "AAD" את חברת "PJB" - "Phil Jones bass"

המגבר המפורסם ביותר בעולם שהוא מגבר המנורות החזק ביותר שקיים500W .

חברת "PJB" - "Phil Jones bass" מתמחה ומייצרת:

מגברים, רמקולים, ובכל הציוד הנלווה לנגני באס והיא כאש בשדה קוצים כובשת את העולם המקצועי

כאשר רבים מהמוסיקאים ואנשי המקצוע קונים את הציוד ומכריזם עליו כמוצרים השווים ביותר בתעשייה.

* רוב חברות האודיו וידאו בעולם קונות חומר גלם, ואלמנטים, ממפעלים אחרים

מרכיבות או מוסיפות אלמנטים {לפעמים רק את האריזה} ונותנות למוצר את הלוגו שלהם.

יש מעט מאוד חברות שיש להם מחלקת מחקר ופיתוח {R&D} ובכלל יש מעט מאוד מתוכם שממש מייצרות את כל מוצריהם.

כל המוצרים שיצר Phil Jones, הוא המקור להכל.

כל האלמנטים וחומר הגלם של כל המוצרים מיוצרים בתוך המפעל

הכול פרי פיתוחו ובפיקוחו של "Phil Jones" ודבר אינו קנוי או מועתק,

מהבורג הקטן ועד לאלמנט הגדול והמסובך ביותר, "Phil Jones" עושה הכל!

החברה מספקת חומרי גלם, אלמנטים, יעוץ, וידע לחברות אחרות בעולם לבניית רמקולים

ביניהם גם חברות יוקרה מטורפות, {בגלל חיסיון אין ביכולתנו לספר בפומבי, אך הדבר ידוע בתעשייה.}

"Phil Jones" מיצר אב טיפוס לחברות מכל העולם שלפיו הן מזמינות קו יצור שלם.

הרעיון המרכזי של "Phil Jones" ושמיושם ב "AAD" ו "PJB"

"איכות חסרת פשרות בכול הפרמטרים, אך במחיר נמוך מאוד."

ערך גבוה לכסף!

ואכן הביקורות על "AAD" כיום בעולם מוכיחות כי ערך המוצרים הינו גבוה בהרבה מהמחיר שבו הם נמכרים.

מוצרי "AAD" כמו שאר החברות ש "Phil Jones" בנה, מוכיחים כי האיש מתעלה על עצמו וממציא חידושים בכל פעם מחדש.

"אין חכם כבעל ניסיון" אין כיום איש בתעשייה שיש לו ניסיון גדול ומרובה מ "Phil Jones" ביצור רמקולים.

* הסאונד האמיתי.

רמקולים איכותיים נמדדים ביכולת לרגש!

הסאונד האמיתי הינו סאונד נטרלי, הינו ללא שום תוספות או תכונות מובלטות

כגון: טראבל, באס, רזוננס של הבאס, ופרמטרים אחרים רבים.

המוסיקה שיוצאת מהרמקולים צריכה להיות מאוזנת ללא "תוספות" או חסרונות.

צריכה להיות דינאמיקה וסינרגיה בין האלמנטים ושאף תחום תדרים לא יהיה גבוה או נמוך מהשני

TWEETER

צלילים גבוהים: הסאונד צריך להיות קל, חמים ואוורירי ולא חריף ומובלט.

MID

צלילים אמצעיים: הסאונד צריך להיות באמצע, ולא: עמוק/ בולט/ גבוה/ נמוך.

WOOFER

צלילים נמוכים: הסאונד צריך להיות ממוקד ומהיר, נמוך כמה שיותר ולא איטי ומרוח.

ושלאחר כל זה, הסאונד הנשקף מהרמקולים מצליח לשחזר את זמן ההקלטה

אבל... עם עומק הבמה, מיקום וגודל הכלים, דיוק, ובשילוב מוסיקאליות ויכולת ריגוש.

זהו הסאונד הנקרא בפי אודיופיילים {מכורים לתחום} סאונד סטייג' תמונת במה.

ויש הרבה קושי ליצור רמקולים מאוזנים, אך מוסיקאליים.

הרמקולים ש "Phil Jones" מיצר, ידועים בכל העולם!

אין עוררין על היכולות, המוסיקאליות, השקיפות, החמימות עם יכולות וירטואוזיות והריגוש המלווים בבאס שאי אפשר שלא להתמכר אליו,

מכוון ש "Phil Jones" הינו נגן באס שיודע איך באס אמור להישמע

מי ששמע כל רמקול של "Phil Jones" לא יכול לשמוע רמקול אחר מנסה לנגן באס

רמקולים טובים לא זקוקים להגברה עתירת שרירים וכוח!

אומנם נהוג מאוד לשדך לרמקולים בקטגורית ה " HIGH END" מגברים עם הרבה כוח,

שלרוב עולים הרבה מאוד כסף עד פי 2 ויותר מעלויות הרמקולים {מכוון שרוב הרמקולים בקטגוריה הנ"ל לא קלים להפעלה}

אך במקרה של "Phil Jones" רוב הרמקולים שהוא בונה לא זקוקים לכוח הזה.

הרמקולים שהוא יוצר אינם צרכים השקעה מטורפת בכדי לרגש, הם זקוקים להגברה נכונה ואיכותית אך לא לכוח.

מי שבאמת יודע מה היא מוסיקה חיה, מה הוא ביצוע מרגש ומי שמבין את שפת המוסיקה,

לאחר שמקשיב לרמקולים של "Phil Jones" לא יכול שלא להבין את הגאונות!