"זמן ההמתנה ארוך מהרגיל"

תאריך פרסום: 14:34:51 01/05/2013

כוח השוק ומסחר שאינו הגון

כל חכם אשר עיניו בראשו ,יכול לראות את ה"אמבוש" שכל השחקנים בשוק התקשורת עושים כיום : הוצאת שחקן משמעותי מהמשחק בכדי שהנותרים יוכלו לחלוק את העוגה בצורה חזירית...

העצוב הוא שה"עוגה" היא הכיס שלנו.

הניסיונות של מר מיכאל גולן לגרום לנו הישראלים לקבל את שייחלנו לו, לא ממש עוזריםוהתרחיש הגרוע הוא שנחזור לזמנים שלפני "גולן טלקום"מעטים מבינים כיום את המחיר העצום שכולנו נשלם אם חברת גולן טלקום תקרוס חלילה. ואם הדבר יקרה יהיה זה מאוחר לנסות ולשנות. לכן הפוסט הזה בא להתריע, על מנת שלא נחזור לתשלום על כל דקת שיחה, "חבילות דקות", שיחות לחו"ל ועבור כל יעד, חבילות SMS וחשבוניות של 200 ש"ח ומעלה. אבל הרבה מעבר לכך, אנו ולא אף אחד אחר מרתיעים ומזהירים גופים וחברות שלא לבוא ולהילחם ולשנות למענינו, שלא להתחרות ולשבור מונופולים, שלא לשנות ולהוזיל את ההוצאות שלנו. זו תעודת עניות לנו כחברה שאיננו מתגמלים על הטובה שקיבלנו וזה לא ייתכן שמגיעה חברה כגולן טלקום שעושה בכדי לשנות לטובת כולנו

{ואין אחד שלא מרגיש זאת בכיסו בשנה האחרונה} ואנו בתמורה מחסלים את מקור הטובה.

נכון להיום אין באמת סיבה מדוע לא לעבור לגולן טלקום.

אומנם חבלי הלידה היו ארוכים וקשים מאוד עם הרבה טעויות {שאני מודה אפילו אני בזמנים הראשונים יצאתי מדעתי בניסיונות לקבל שירות}

אבל כיום היא חברת תקשורת כמו כל חברה אחרת ושוב איני מצדיק את הטעויות הרבות שנעשו אבל לכולם היו:

שנזכור את החוסר השמיעה שהיה עם פלאפון, בניתוקים של סלקום {להזכירך "סל-כלום"}, באי היכולת תקשורת באורנג' מחוץ למרכז ובחוסר כיסוי...

לכל שחקן חדש היו חבלי לידה ואנו שילמנו על כך אבל המחירים ששילמנו על הקשיים של החברות האחרות {שהיו גם גבוהים מאוד} הן כאין וכאפס לעומת המחיר שנשלם אם גולן טלקום תצא מהתחרות.

יש לתמוך במי שעשה בכדי לשנות את מחירי הסלולר שהיו נהוגים בישראל.

יש לעשות הכל בכדי שהוא יצליח כי ההצלחה שלו תשדר שאפשר לעשות זאת, בכל תחום שבו קיימים מונופולים.

אנו זקוקים לזה, אין מקום יותר בעולמינו שקבוצה קטנה תשלוט על גדולה יותר ותשמר את השליטה ע"י חיסול ניסיונות {מזכיר שיטות משטר אפלות}.

בכל מקום שיש תחרות והפרטה, המחירים יורדים ויש התמקצעות וייחודיות ומי שאינו רלוונטי לא נשאר במקומו, ואם מתוך בחירה יש קבוצה ששולטת אז שהטוב ינצח אבל אם אין באמת מסחר הוגן וחוקים ושנשמרים אז הכל מכור ונמשיך להיות כלואים בשוק שמוכתב לנו {אני מייחל ליום שתהיה אלטרנטיבה לחברת החשמל, לתאגידי המים, לראשות הנמלים, לרכבות ולכל מונופול אחר}

ב 10 שנים האחרונות הייתי לקוח של סלקום והאמת שאפילו לקוח מרוצה מהשירות שמבחינתי היה שווה את המחיר

אבל מאז כניסתה של "גולן טלקום" לשוק הסלולר, סלקום נערכה בהתאם וצמצמה משמעותית את שירותי הלקוחות שלה הן במענה הטלפוני והן במרכזי השירות ואז התוודעתי להקלטה הארורה שאני בטוח שגם אתם כמוני מאוד לא אוהבים

"זמן ההמתנה ארוך מהרגיל"

אני רוצה לבין, מה זה רגיל?

לפני גולן טלקום?

מאז שצמצמתם כוח אדם - על חשבוני? אני הרי המשכתי לשלם לכם את אותו הסכום, ובתמורה קיבלתי פחות, הרבה פחות.

המשפט הזה אמור לתת לי אשליה שהדבר ישתנה אי פעם או שמא זו הדרך שלכם לאמור "תן את הכסף ותפסיק לבלבל לנו את הראש"

מדוע הרגיל לא חוזר?

אז לאחר 10 שנים שבהם שילמתי מבלי לעשות חשבון {בעצם עשיתי חשבון, מעל 50.000 ש"ח...} ולאחר שבשנה האחרונה ניסיתי {באמת שניסיתי} לראות אם אתם גם רוצים אותי {מה לעשות לקוח אוהב להרגיש מיוחד} ולאחר שהתרוצצתי אחריכם ובזבזתי זמני המתנה, נזכרתם היום ולאחר חודשיים שאיני לקוח שלכם להתקשר אליי 1.5.2013 להציע לי "הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה {"מה אתה רציני אתה לא מוכן אפילו לשמוע על ההצעה המדהימה שיש לי" (שאל בהשתוממות הנציג)}

לא אני אפילו לא מעוניין לשמוע מכם, ומקווה מאוד שאף לא אשמע מכם בעתיד

בניסיונות של שאר החברות למנוע מגולן טלקום להגיע לייעד של כ-700 אלף מנויים הן כל הזמן מכניסות עוד ועוד מבצעים בכדי לא לגרום ללקוחות לעבור לגולן, הן מאפשרות לנו הלקוחות הקיימים להגיע לקצה ולאיים בניתוק ואף לחצות את הגבול, אך הן מכירות אותנו ויודעות שהמהלך מצריך כוחות נפש שלרוב הלקוחות אין או אינם מעוניינים לעשות, הן יודעות שאנו עצלנים ובגלל העצלנות הזו אנו משלמים כי החברות הגדולות יודעות שנעדיף לשלם יותר מאשר לנסות לשלם פחות.

היפה בעניין הוא שמיכאל גולן אינו נשאר אדיש כמו שאר החברות הגדולות ומשיב מלחמה בכל פעם ועדיין מחפש ועושה בכדי שיהיה לנו כדאי לעבור אליו ואני קורא לכל מי שעיניו בראשו, באמת מגיע למר גולן שנהיה לקוחותיו, והוא אף משתדל יותר מכולם וממשיך לעשות לנו את החיים קלים יותר שכך יהיה, בואו ונעבור לגולן טלקום, מגיע להם, החברה אטרקטיבית במוצר, במחירים, בשירות, ובואו ונזכור כי בזכותה השתנה שוק הסלולר בישראל ואם אנו מעוניים שהשוני הזה ישתמר ואף יורחב לתחומים אחרים אז כדאי לנו שגולן טלקום תישאר כאן.

ולך מיכאל גולן, תודה רבה

תודה רבה שהראת לנו שאפשרי לקבל יותר, הרבה יותר

חזק ואמץ והמשך להילחם ולא להתייאש.

לדעתי תוכל לשבור את המחסום של רוב הלקוחות בכך שתגרום להם לעשות מעבר קל

אני בהחלט מקווה שתצליח.