למי שסומך על האוזניים שלו



להישאב למוסיקה ולהרגיש אותה נוגעת וזו... אינה הגזמה!
יצירת אומנות שאי אפשר להתרגל אליה, הרמקולים הללו מרגשים בכל פעם מחדש והמילים רק מגבילות את המציאות,

אתם מוזמנים להתרשם ולשפוט
הרמקולים הרצפתיים הטובים ביותר שבנה המהנדס המפורסם Phil Jones
לא דומים ולא נשמעים כמו שום דבר בגודל ברעיון ובסאונד


מהרמקולים המשוכללים ביותר בעולם, גאונות משולבת בטרוף וגדלות.
הטכנולוגיות הטובות והקשות ביותר לייצור:
הורן טוויטר טיטניום אנלוגי ומפורט שעומד בפיק של 5000 W



עולים 68000 ש"ח
*חדשים במחיר מיוחד מחיסול סטוק יצרן עם 2 אופציות גימור במחיר שלא יחזור

ציפוי פנימי של התיבה בעופרת מה שגורם למשקל של 62 ק"ג ליחידה.
2 אלמנטים בקוטר "5.4 משולבים בחומרים: אלומיניום, מגנזיום וקרמיקה.
והכל בנוי בעבודת יד {גם הסלילים}.



באס מתוק, עמוק נמוך ומדהים ששובר את חוקי הפיזיקה Hz23 {מאלמנטים של 5.4"}
סאונד שלא משאיר אותך אדיש לכלום!
שקיפות ורגישות לכל פרט קטן שישונה בסט אליו יחוברו
סאונד בעל רבדים ושכבות ודינאמיות תלת ממדית מסמרת שיער


הרמקולים האולטימטיביים עד 100.000 ש"ח, אתם מוזמנים להיווכך!


התאמה

מתאימים לחללים גדולים + {15 מטר רבוע ומעלה}
רצוי להרחיקם מקירות כ 30 ס"מ ומעלה מכל כיוון
סאונד שקוף ומתאימים לכל מערך

מתאימים למגבר בעוצמה של 100 W ומעלה {כמה שיותר}
מתאימים גם לקולנוע ביתי



ההסטוריה של המהנדס Phil Jones שבנה את הרמקולים

AAD” או בשמה המלא ”American Acoustic Development“ הינה חברה אמריקאית.

החברה הוקמה הוקמה בידי המהנדס המפורסם "Phil Jones"
האיש עם העבר והניסיון העשיר ביותר בעולם הסאונד.
הוא החל את דרכו כנגן גיטרה באס, ומשם החל חיפושו אחר רמקולים מושלמים, עם ביצועי באס שיעבירו את יכולת נגינתו.


"Phil Jones" עבר לתחום האלקטרוניקה כדי ללמוד ליצר רמקולים שיתאימו לסאונד שחיפש.
הוא החל את דרכו בחברת "VITAVOX" האנגלית שהינה אחת החברות הותיקות ביותר בעולם{למעלה מ 65 שנים} ביצור רמקולים
שם הרחיב את הידע שלו בהבנה ובבניית רמקולים ושימש כמנהל יצור.


בהמשך הוא עבר לחברת "Wharfedale" שגם היא חברה אנגלית, וגם שם שימש כמנהל יצור.


שם הוא בנה לעצמו את הרמקולים הראשונים שלו לשימושו הפרטי.
מפה לאוזן הרמקולים עשו הדים אגרסיביים בגלל איכותם לעומת גודלם הפיזי

הרמקולים הוציאו באס שעד אותו הזמן אף אחד לא שמע מעולם מרמקול קטן!
הרמקולים היו מהפכנים ושינו סדרי הבנה, תפיסת סאונד ובנייה בעולם
עד אז אף אחד לא האמין/ יצר רמקול קטן שיכול, להוציא באס כה עמוק וסאונד גדול!


לרבות הימים הרמקול נודע בשמו "AE -1" בחברת הרמקולים הראשונה ש "Phil Jones" הקים
"Acoustic Energy" האנגלית ובין לילה שונו סדרי עולם וההבנה כלפי רמקולים ובניתם.


אנשי התעשייה אמרו כי "Phil Jones" שבר את חוקי הפיזיקה ברמקול הזה.


הגדולה ברמקולים הייתה במימדים הקטנים מאוד שהפיקו סאונד גדול מאוד

בכל רמקול היו 2 אלמנטים מיוחדים ש "Phil Jones" תכנן
אלמנט מיד באס בקוטר של בסה"כ 4.5" שהפיק באס מדהים וגדול בנפח של אלמנט בקוטר 8"
קרוס אובר מתוחכם ותיבת תהודה כמעט מתה מבחינה אקוסטית

עד היום לכל הרמקולים ש "Phil Jones" בנה ב "Acoustic Energy" יש ערך רב וביקוש בעולם

לאחר שמכר את חברת "Acoustic Energy" לטייוונים
הגיעה הבקשה מחברת "Boston Acoustics" האמריקאית שיבנה להם סידרה איכותית.

ואכן זה קרה

סדרת "High-End Lynnfield" האגדית הכניסה את בוסטון לדפי ההיסטוריה כחברת רמקולים משובחת.

סדרת "High-End Lynnfield" של "Boston Acoustics"



ומשם "Phil Jones" פנה לשוק האמריקאי באופן ישיר והקים את חברת "Platinum Audio".


אז כבר כולם ידעו "Phil Jones" הוא תרנגולת שמטילה בצי זהב.
מוצרי חברת "Platinum Audio" כל כך הצליחו בעולם, עד שלא היה מגזין או כתב מקצועי שלא היללו את הרמקולים.
כולם היו המומים מהסאונד המדהים.


אף אחד לא האמין שיש עוד מה לחדש בעולם הסאונד,
אבל "Phil Jones" הראה גם הראה לכולם... מה היא גאונות.



הדבר הפך למדהים עוד יותר שכאשר "Phil Jones" עבר לפרויקט הבא ולא היה ניתן לרכוש רמקולים של "Platinum Audio"
שהם עשו היסטוריה – והיסטריה, ערכם עלה מאוד בשוק היד שנייה וכיום כמעט ואין סיכוי למצוא את דגם הרפרנס.

באותו הזמן "Phil Jones" בנה את הפנטזיה שהייתה לו, רמקולי הורן.
"Airpulse 3.1 full-range horn speaker"


רמקולים ענקיים, ויקרים מאוד, (175,000$) לזוג. שנבחרו ביפן כמוצר האודיו החשוב והטוב ביותר שנבנה בעולם - מעולם.

הפרויקט הגדול, האחרון של "Phil Jones" הוא חברת "Soliloquy" על כל מוצריה.
שהינה כיום חברת "HIGH- END" אמריקאית ושזוכה לתשבחות ולכתבות מדהימות בכל העולם.


לאחר הקמת חברת "Soliloquy" החליט "Phil Jones" שזה הזמן להיות עצמאי ולא להיות כל הזמן תלוי בבעלי מניות, ממון, ואינטרסים.
הגשמת חלומו והקמת החברות: "AAD" {ציוד סטריאו וקולנוע ביתי} ואת חברת "PJB" {ציוד לנגני באס}.

בחברות הללו הושקעו כל: הידע, הטכנולוגיה, הניסיון, והממון ש "Phil Jones" רכש בחייו.
לכל סדרה יש את הפטנטים ,הפילוסופיה, גוון הסאונד, והייחודיות שלה.
"Phil Jones" הוא גם נגן באס והוא הקים במקביל ל "AAD" את חברת "PJB" - "Phil Jones bass"



המגבר המפורסם ביותר בעולם שהוא מגבר המנורות החזק ביותר שקיים 500W .


חברת "PJB" - "Phil Jones bass" מתמחה ומייצרת:
מגברים, רמקולים, ובכל הציוד הנלווה לנגני באס והיא כאש בשדה קוצים כובשת את העולם המקצועי
כאשר רבים מהמוסיקאים ואנשי המקצוע קונים את הציוד ומכריזם עליו כמוצרים השווים ביותר בתעשייה.

*

רוב חברות האודיו וידאו בעולם קונות חומר גלם, ואלמנטים, ממפעלים אחרים
מרכיבות או מוסיפות אלמנטים {לפעמים רק את האריזה} ונותנות למוצר את הלוגו שלהם.

יש מעט מאוד חברות שיש להם מחלקת מחקר ופיתוח {R&D} ובכלל יש מעט מאוד מתוכם שממש מייצרות את כל מוצריהם.

כל המוצרים שיצר Phil Jones, הוא המקור להכל.
כל האלמנטים וחומר הגלם של כל המוצרים מיוצרים בתוך המפעל
הכול פרי פיתוחו ובפיקוחו של "Phil Jones" ודבר אינו קנוי או מועתק,

מהבורג הקטן ועד לאלמנט הגדול והמסובך ביותר, "Phil Jones" עושה הכל!
החברה מספקת חומרי גלם, אלמנטים, יעוץ, וידע לחברות אחרות בעולם לבניית רמקולים
ביניהם גם חברות יוקרה מטורפות, {בגלל חיסיון אין ביכולתנו לספר בפומבי, אך הדבר ידוע בתעשייה.}

"Phil Jones" מיצר אב טיפוס לחברות מכל העולם שלפיו הן מזמינות קו יצור שלם.

הרעיון המרכזי של "Phil Jones" ושמיושם ב "AAD" ו "PJB"
"איכות חסרת פשרות בכול הפרמטרים, אך במחיר נמוך מאוד."
ערך גבוה לכסף!


ואכן הביקורות על "AAD" כיום בעולם מוכיחות כי ערך המוצרים הינו גבוה בהרבה מהמחיר שבו הם נמכרים.
מוצרי "AAD" כמו שאר החברות ש "Phil Jones" בנה, מוכיחים כי האיש מתעלה על עצמו וממציא חידושים בכל פעם מחדש.

"אין חכם כבעל ניסיון" אין כיום איש בתעשייה שיש לו ניסיון גדול ומרובה מ "Phil Jones" ביצור רמקולים.

*

הסאונד האמיתי.

רמקולים איכותיים נמדדים ביכולת לרגש!
הסאונד האמיתי הינו סאונד נטרלי, הינו ללא שום תוספות או תכונות מובלטות
כגון: טראבל, באס, רזוננס של הבאס, ופרמטרים אחרים רבים.

המוסיקה שיוצאת מהרמקולים צריכה להיות מאוזנת ללא "תוספות" או חסרונות.
צריכה להיות דינאמיקה וסינרגיה בין האלמנטים ושאף תחום תדרים לא יהיה גבוה או נמוך מהשני

TWEETER
צלילים גבוהים: הסאונד צריך להיות קל, חמים ואוורירי ולא חריף ומובלט.

MID
צלילים אמצעיים: הסאונד צריך להיות באמצע, ולא: עמוק/ בולט/ גבוה/ נמוך.

WOOFER
צלילים נמוכים: הסאונד צריך להיות ממוקד ומהיר, נמוך כמה שיותר ולא איטי ומרוח.

ושלאחר כל זה, הסאונד הנשקף מהרמקולים מצליח לשחזר את זמן ההקלטה
אבל... עם עומק הבמה, מיקום וגודל הכלים, דיוק, ובשילוב מוסיקאליות ויכולת ריגוש.

זהו הסאונד הנקרא בפי אודיופיילים {מכורים לתחום} סאונד סטייג' תמונת במה.
ויש הרבה קושי ליצור רמקולים מאוזנים, אך מוסיקאליים.


הרמקולים ש "Phil Jones" מיצר, ידועים בכל העולם!
אין עוררין על היכולות, המוסיקאליות, השקיפות, החמימות עם יכולות וירטואוזיות והריגוש המלווים בבאס שאי אפשר שלא להתמכר אליו, מכוון ש "Phil Jones" הינו נגן באס שיודע איך באס אמור להישמע

מי ששמע כל רמקול של "Phil Jones" לא יכול לשמוע רמקול אחר מנסה לנגן באס

רמקולים טובים לא זקוקים להגברה עתירת שרירים וכוח!
אומנם נהוג מאוד לשדך לרמקולים בקטגורית ה " HIGH END" מגברים עם הרבה כוח,
שלרוב עולים הרבה מאוד כסף עד פי 2 ויותר מעלויות הרמקולים {מכוון שרוב הרמקולים בקטגוריה הנ"ל לא קלים להפעלה}

אך במקרה של "Phil Jones" רוב הרמקולים שהוא בונה לא זקוקים לכוח הזה.

הרמקולים שהוא יוצר אינם צרכים השקעה מטורפת בכדי לרגש, הם זקוקים להגברה נכונה ואיכותית אך לא לכוח.
מי שבאמת יודע מה היא מוסיקה חיה,
מה הוא ביצוע מרגש ומי שמבין את שפת המוסיקה,
לאחר שמקשיב לרמקולים של "Phil Jones" לא יכול שלא להבין את הגאונות!

הדגם המוצע הינו הרמקול הרצפתי היקר, האיכותי, המתקדם טכנולוגית והטוב ביותר שבנה Phil Jones אי פעם!