נמשיך לסקור את
היכן שהיה כמעט רוב האקשן לטעמי - מרכז הקומה לכיוון הקצה היכן שהיו יורוטל וחוויה מוסיקאלית {ניים אודיו}.
תודה רבה לאלי כרמי על התמונות המרהיבות אשר מופיעות בכל סקירות התערוכה

אני שוב מדגיש כי הסקירה שלי היא דעתי האישית ועל התוצאה הכללית ועצם התצוגה הכוללת בכל חדר.


כמה שנגיד וניכתוב שאין לתת משקל לתערוכה בכדי לקבע עמדה, עדיין הרוב כן מקבל רושם ומייחס לתערוכות חשיבות ייתרה
ולכן כדאי מאוד למציגים לזכור זאת ולתת לכך כובד משקל בתצוגה אותה הם מעוניינים להעביר היות ולמרות הטעות
תערוכות כן משאירות רושם וכן מקבעות עמדה.


המשך הסקירה לתערוכת digitown חלק ד' - החדרים בבית המלון בקומה ג'


תצוגת יגאל סבו היי-אנד


כבלי אודיו של
Street Wear האמריקאית
הגברה של MC - Music Culture Technology {תואם
MBL}
טרנספורט i-pod
שעבר מודיפיקציה בחברת dcs
ממיר DAC של חברת dcs דגם puccini הכולל נגן SACD {מחיר חו"ל יחד 23.000 $}
הרמקולים Vivid Audio B1 היו מאוד מפתיעים {יותר משנה שעברה}
{מזכירים לי בסאונד B&W רק עם מיד אנגלי מובלט ואיזון בבאס, ייתכן שזה נבע מהשילוב עם ההגברה}

יש מעט מאוד אנשים בתחום שאפשר לראות מהתצוגה שלהם כי הם אריות

יגאל סבו, עונה לתואר...
הסאונד היה מפולס בצורה מעוררת השתאות,
עם מעט מיד באס נמוך שהדהד בחדר {אני חושב בגלל הפרקט המעפן}
ויגאל התותח פשוט התאים הכל למצב,
החל מהמוסיקה דרך הצבת הרמקולים, מרחק האזנה, הסטנד הנמוך ועד לפתיחת החלונון להורדת הלחץ בחדר.
ההגברה מאוד מזכירה את MBL {אותו המהנדס} גם בגוון וגם במראה 

כנ"ל בתצוגת הרמקולים של איזופון Cassiano

בעלי האלמנטים הקרמים של אקוטון אשר היה דיי מוזר לשמוע ריצפתי בחלל כזה ובהצבה לרוחב עם מעט תהודה
שוב בחירה מעולה והתאמה מקצועית ומאוזנת בין הציוד, חדר, מוסיקה, הצבה ומרחק האזנה, כל הכבוד!



להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:  כ 180.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת אודיו פריק – ערן פוגל

המערכת שניגנה רוב הזמן ביום הראשון:
הגברה: מגבר אינטגריטד Micromega IA100 עלות 7900 ₪
מקור דיגיטלי: קומפקט - Micromega CD10 עלות 5900 ₪
מקור אנלוגי: פטיפון Michell Tecnodec
+ זרוע Michell Tecnoarm (מבוססת Rega RB250)+ראש SAE {יפני} סה"כ חבילה אנלוגית  8900
רמקולים: Joseph Audio RM7XL עלות 10500 ש"ח
סאב אקטיבי: JL Audio Fathom f110 עלות 9.900 ₪
כבלים: אקוסטיק זן, קונדו, DH Labs
סטנד למערכת, סטנדים לרמקולים של Target ו 2 פלטות אקוסטיות

חדר נוסף שאהבתי היה החדר של ערן פוגל אודיופריק אשר הוא והחדר של סטריאו טיפ נמצאים בראש הפיבוריטים שלי
אצל ערן ניגנו לראשונה בארץ הרמקולים של ג'וזף אודיו שחוברו למגבר אינטגריטד פשוט 70W של מיקרומגה
ולקומפקט של מיקרומגה אשר עבד בשיתוף עם הפטיפון של מישל
הפטיפון יחד עם זרוע של רגה RB250 וראש יפני כאשר הפטיפון מחובר לפונו הפנימי שבמגבר


התוצאה הייתה מרקידה ומהנה!


תענוג, עושר של צלילים איזון מדליק בכל התדרים, פירוט ובמת סאונד אדירה

פתיחות וניקיון, מוזיקאליות מתפרצת וגואה עם משקל בכלים.

וכשהיה חסר החלק התחתון קצת {הרמקולים היו מעט קטנים על החדר בשילוב הזה}
< הסאב המדהים של JL אשר אף הוא בחשיפה ראשונה עשה את המצופה ממנו {איזה באס מדהים!}

נחת פשוט נחת לראות ולשמוע סוף כל סוף תוצאה נכונה בהתאם להכל ובמחיר הגיוני


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 35.000 ₪

את מוצרי אודיופריק ניתן לרכוש דרך Av1

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת I.L.AUDIO יגאל לסרי

המערכת שניגנה רוב הזמן ביום הראשון והציוד שתרם להתוצאה:
הגברה: מונו בלוקים קלאס A מסוג Pass Labs XA100.5
קדם מגבר ב 2 חלקים XP20 של Pass
מקור: קומפקט Ayon Audio - CD-5s Reference
רמקולים: Rockport Technologies Mira 2
אביזרים ציוד נלווה ומשלים לאודיו:
שנאי מבדל - Isoclean , פילטר - Isoclean, כבלים - Kubala Sosna, פיוזים - HiFi-Tuning,
מעמדים - Harmonic Resolution System, אקוסטיקה - acoustrix, מפצלים ושקעי חשמל – Oyaide, ושטיח.

את יגאל לסרי איני מכיר באופן אישי וזו שנה שניה שהחדר שלו עמוס כמו מערכת היי אנד אצל פריק מכור קשה שלקח לו שנים להגיע לתוצאה
העבודה הרבה נראתה על כל מילימטר פנוי שנעשה בו שימוש בכדי לאזן ולהגיע לתוצאה שנשמעה בחדר

הסאונד היה נכון ומאוזן, בעל עומק ושקט והייתה תחושה של חלון למימד אחר שהשתקף בין הרמקולים
ניכר היה שלקח הרבה מאוד זמן, כסף, מאמץ ומוצרים להגיע לשם
בייחוד בכדי להקטין את הגודל הפיזי של הרמקולים שיתאימו בגודל הסאונד שלהם לחדר

אני מרחם מאוד על השקע החשמל הפינתי שהיה צריך להזין {מה שאני ראיתי} לפחות 8 מוצרים זוללים
והיו עוד מכשירים מחוברים שרק דלקו ובנוסף עוד תאורה, בקיצור הרבה חשמל צרך החדר הזה
אני מאמין שהתוצאה הייתה יכלה להלום הרבה יותר אילו לא כל הקומה הייתה עמוסה במוצרי חשמל.
תוצאה טובה אבל במחיר גבוה, מוצרים רבים והשקעה רבה.

אגב זה גם החדר שהייתה בו הכי הרבה אקוסטיקה מוחצנת.
אצל יגאל כל מי שנכנס ראה ושמע את האהבה, הרדיפה, פרפקציוניסטיות ואת עומק השריטה
{שלדעתי אם אין לך את הדברים הללו אין לך מה לעשות בתחום הזה}

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 300.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת סאונדקווסט – החדר של גבי עמרם


הגברה: אינטגריטד HEGEL דגם H 100
מקור טרנספורט דיגיטאלי מחשב נייד
ממיר מדיגיטל לאנלוג DAC HEGEL דגם HD20

כבלים: MIT {אם איני טועה מסדרת Shotgun העליונה}
רמקולים: Premium 3 של Piega



החדר הבא ואולי מי שעשה באמת תצוגה שתחרט בזיכרון היה של סאונדקווסט
< גבי עם רעיתו




מחשב נייד רגיל מחובר ל DAC שמעביר למגבר של
HEGEL ומשם ל...
רמקולים צרים ומעפנים
שנראים כאילו הושאלו מאיזה רעיון של איזה מעצב פנים שתכנן רמקולים שלא יהיו גדולים ובמראה נקי ומוצנע.

אומנם הם הוצבו במרכז החדר ובכך לא בלטה בהדגמה בעיית הבאס הידועה בשאר החדרים ואוליי אף תרמה לנפח
אומנם הם היו מאוד קרובים למאזינים וזו אינה הצבה נכונה וטבעית
אומנם הטוויטרים היו אווריריים אם כי לא נעלמו ובלטו מעט

אבל... וזה אבל גדול הרמקולים הזאטוטים הללו {16.900 ₪} הוציאו סאונד שפשוט לא הגיוני וכל מי שנכנס לחדר לא הבין מה קורה בו

תמונת הסאונד הייתה עמוקה {גם בגלל המרחק הרב מקיר אחורי}
היה באס שבכל רגע נתון אנשים חיפשו בחדר את הסאב כי זה היה בלתי נתפס
תמונת במה הייתה בגודל של רמקול בגובה מטר וחצי לפחות/ עם אלמנטים גדולים.
הפרדה ואווריריות מוסיקה וחוויה.
זה נקרא SHOW אמיתי וגבי הציג אחד כזה מגניב לאלה!!!

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 50.000 ₪
את מוצרי סאונדקווסט ניתן לרכוש דרך Av1
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת AVCS החדר של מוצרי LINN

מערכת מלאה של חברת LINN
בעלות של 200.000 ש"ח רמקולים אקטיביים עם 3 מגברים פנימיים בהופעת בכורה דגם klimax - 350
סטרימר - Klimax DSM {כן הוא עולה כמאה אלף ש"ח!}
כבלים LINN



החדר כלל תצוגה יפה נקייה ומעניינת
המקור היה סטרימר של החברה {במחיר הזוי של כמעט 100.000 ₪}
הרמקולים האקטיביים פעלו כל כך נכון ונשמע היה שההגברה הפנימית פשוט מושלמת עבורם.

סאונד נכון ומאוזן מדויק, אנגלי טיפוסי, הכל במקום ודפק כמו שעון אם כי התוצאה הסופית לא כוס התה שלי,
החברים לא השקיעו באקוסטיקה וזו לדעתי גם לא הוצרכה בחדר {אולי היה רום קורקשן?}.


< אגב כך נראתה העגלה של המוצרים שהובאו לתצוגה וערכה כ 80.000 ש"ח {אם לא יותר}


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 350.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


אין להבין מהסקירה שלי הבעת עמדה על מוצר כל שהוא בין אם ההתרשמות הייתה חיובית או שלילית

היות וזו מבוססת על דבר חד פעמי שהתרחש בתנאים ספציפיים,
ראוי ונכון מאוד למי שמעוניין במוצר כל שהוא שיבחן כל דבר לגופו ובהתאמה נכונה


קישורים לשאר חלקי הסקירה

 
17-18 אוקטובר 2011
סקירה אישית בחמישה חלקים  לתערוכת דיגיטאון
שנערכה בכפר המכביה

נושאי התערוכה: קולנוע ביתי, מסכים, מקרנים, רמקולים, מגברים, רסיברים
וחידושים בתחום אלקטרוניקה בידורית.
ובייחוד בכל הקשור למערכות סטריאו

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק א'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ב'
 
 
סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ג'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ד'



סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ה'