בלוג דעה אישית - שמעון מור יוסף מנכ"ל צוות Av1

מעולם לא דמיינתי ושיערתי שאהיה אדם דיגיטלי ואני נפעם בכל פעם על כך מדרכי האל
וזאת עוד שאיני אוהב לכתוב כלל וכלל...
אך למרות הכל הצלחתי להרים את האתר Av1 במאמצים רבים מאוד מאהבה ותשוקה לתחום

אז הנה עוד בלוג, רק שזה אישי יותר ובו חוויות ודיעות אישיות שלי הקשורות לתחום ובכלל...
אגב למי שמעוניין בחומרים יותר פילוסופיים הנה הבלוג האישי שלי התודעה

לכבוד גולשי אתר Av1 הקבועים

נשלח 4 בנוב׳ 2013, 5:36 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 5 בנוב׳ 2013, 0:25 ]


שלום רב
הפוסט הבא מיועד לכל לקוחותינו ולגולשי האתר הקבועים אשר מדי פעם שואלים: "למה אין עדכונים רבים כבעבר"?

אז ראשית הדבר נובע מחוסר זמן עקב פעילויות שונות ומגוונות שאנו פעילים בהם מעבר לתחום ולאתר

שנית מכוון שהינו ועודנו פורצי דרך בתחום ויוצא לנו לראות איך מחקים אותנו ואת כל הפעילויות והעשייה באתר Av1
הן בצורות ההגשה של המידע, והן בהסברים ובמידע המתלווה לכל האתר והתחום והן במאמרים ובחומר לימודי
יוצא שאנו נותנים כלים למתחרים שלנו

אין עינינו צרה בהעתקות ובחיקויים
הדבר חורה לנו מכיוון שהמעתיקים והמחקים משתמשים בחומרים מיוחדים בכדי "למכור אשליות" כפי שהובא במאמר:

מכירת אשליות בתחום האודיו והסטריאו


באתר Av1 מובאים כל הרעיונות, השירותים והפתרונות שאנו מציעים
בכל קטגוריה ותחום מובאים מדגמים של מוצרים ספציפיים על מנת לקבל רושם עלינו ועל הכלים המיוחדים שלנו אשר הם רבים מאוד ואי אפשרי להביא לסקירה את כולם


בקישור הבא מופיעים חלק מכלי העבודה הייחודיים של Av1, ובהם פתרונות אודיו וידאו, מחשוב ואלקטרוניקה בידורית לכל הסקטורים


לכן רוב הפעילויות והפרסומים יתמקדו במידע ותוכן ופחות במוצרים וקטלוגים חדשים לציודים
אנו מאמינים שהמידע הקיים יכול לתת מענה והבנה על יכולותינו ופעילותינו והלקוח הממוצע יוכל להבין שיש עוד מוצרים

אנו מציעים הרבה מעבר למוצרים וזו הייחודיות שלנו
נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ועניין

Av1- Let  us  entertain  you
Custom Audio Visual & Technological Solutions
פתרונות טכנולוגיים לסקטורים הפרטי המקצועי, העסקי והמוסדי.
אודיו וידאו, אלקטרוניקה בידורית, חשמל ומחשוב בהתאמה ייעודית.
info@Av1.co.il    077.5153.707     :דרכי התקשרות איתנו

"זמן ההמתנה ארוך מהרגיל"

נשלח 1 במאי 2013, 7:34 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 1 במאי 2013, 7:43 ]

כוח השוק ומסחר שאינו הגון

כל חכם אשר עיניו בראשו ,יכול לראות את ה"אמבוש" שכל השחקנים בשוק התקשורת עושים כיום : הוצאת שחקן משמעותי מהמשחק בכדי שהנותרים יוכלו לחלוק את העוגה בצורה חזירית...
העצוב הוא שה"עוגה" היא הכיס שלנו.


הניסיונות  של מר מיכאל גולן לגרום לנו הישראלים לקבל את שייחלנו לו, לא ממש עוזרים
והתרחיש הגרוע הוא שנחזור לזמנים שלפני
"גולן טלקום"

מעטים מבינים כיום את המחיר העצום שכולנו נשלם אם חברת גולן טלקום תקרוס חלילה.
ואם הדבר יקרה יהיה זה מאוחר לנסות ולשנות. לכן הפוסט הזה בא להתריע, על מנת שלא נחזור לתשלום על כל דקת שיחה, "חבילות דקות", שיחות לחו"ל ועבור כל יעד, חבילות SMS וחשבוניות של 200 ש"ח ומעלה.

אבל הרבה מעבר לכך, אנו ולא אף אחד אחר מרתיעים ומזהירים גופים וחברות שלא לבוא ולהילחם ולשנות למענינו, שלא להתחרות ולשבור מונופולים, שלא לשנות ולהוזיל את ההוצאות שלנו.


זו תעודת עניות לנו כחברה שאיננו מתגמלים על הטובה שקיבלנו וזה לא ייתכן שמגיעה חברה כגולן טלקום שעושה בכדי לשנות לטובת כולנו
{ואין אחד שלא מרגיש זאת בכיסו בשנה האחרונה} ואנו בתמורה מחסלים את מקור הטובה.

נכון להיום אין באמת סיבה מדוע לא לעבור לגולן טלקום.
אומנם חבלי הלידה היו ארוכים וקשים מאוד עם הרבה טעויות {שאני מודה אפילו אני בזמנים הראשונים יצאתי מדעתי בניסיונות לקבל שירות}
אבל כיום היא חברת תקשורת כמו כל חברה אחרת ושוב איני מצדיק את הטעויות הרבות שנעשו אבל לכולם היו:
שנזכור את החוסר השמיעה שהיה עם פלאפון, בניתוקים של סלקום {להזכירך "סל-כלום"}, באי היכולת תקשורת באורנג' מחוץ למרכז ובחוסר כיסוי...

לכל שחקן חדש היו חבלי לידה ואנו שילמנו על כך אבל המחירים ששילמנו על הקשיים של החברות האחרות {שהיו גם גבוהים מאוד} הן כאין וכאפס לעומת המחיר שנשלם אם גולן טלקום תצא מהתחרות.

יש לתמוך במי שעשה בכדי לשנות את מחירי הסלולר שהיו נהוגים בישראל.
יש לעשות הכל בכדי שהוא יצליח כי ההצלחה שלו תשדר שאפשר לעשות זאת, בכל תחום שבו קיימים מונופולים.
אנו זקוקים לזה, אין מקום יותר בעולמינו שקבוצה קטנה תשלוט על גדולה יותר ותשמר את השליטה ע"י חיסול ניסיונות {מזכיר שיטות משטר אפלות}.

בכל מקום שיש תחרות והפרטה, המחירים יורדים ויש התמקצעות וייחודיות ומי שאינו רלוונטי לא נשאר במקומו, ואם מתוך בחירה יש קבוצה ששולטת אז שהטוב ינצח אבל אם אין באמת מסחר הוגן וחוקים ושנשמרים אז הכל מכור ונמשיך להיות כלואים בשוק שמוכתב לנו {אני מייחל ליום שתהיה אלטרנטיבה לחברת החשמל, לתאגידי המים, לראשות הנמלים, לרכבות ולכל מונופול אחר}

ב 10 שנים האחרונות הייתי לקוח של סלקום והאמת שאפילו לקוח מרוצה מהשירות שמבחינתי היה שווה את המחיר
אבל מאז כניסתה של "גולן טלקום" לשוק הסלולר, סלקום נערכה בהתאם וצמצמה משמעותית את שירותי הלקוחות שלה הן במענה הטלפוני והן במרכזי השירות ואז התוודעתי להקלטה הארורה שאני בטוח שגם אתם כמוני מאוד לא אוהבים

"זמן ההמתנה ארוך מהרגיל"

אני רוצה לבין, מה זה רגיל?
לפני גולן טלקום?
מאז שצמצמתם כוח אדם - על חשבוני? אני הרי המשכתי לשלם לכם את אותו הסכום, ובתמורה קיבלתי פחות, הרבה פחות.
המשפט הזה אמור לתת לי אשליה שהדבר ישתנה אי פעם או שמא זו הדרך שלכם לאמור "תן את הכסף ותפסיק לבלבל לנו את הראש"
מדוע הרגיל לא חוזר?

אז לאחר 10 שנים שבהם שילמתי מבלי לעשות חשבון {בעצם עשיתי חשבון, מעל 50.000 ש"ח...} ולאחר שבשנה האחרונה ניסיתי {באמת שניסיתי} לראות אם אתם גם רוצים אותי {מה לעשות לקוח אוהב להרגיש מיוחד} ולאחר שהתרוצצתי אחריכם ובזבזתי זמני המתנה, נזכרתם היום ולאחר חודשיים שאיני לקוח שלכם להתקשר אליי 1.5.2013 להציע לי "הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה {"מה אתה רציני אתה לא מוכן אפילו לשמוע על ההצעה המדהימה שיש לי" (שאל בהשתוממות הנציג)}
לא אני אפילו לא מעוניין לשמוע מכם, ומקווה מאוד שאף לא אשמע מכם בעתיד

בניסיונות של שאר החברות למנוע מגולן טלקום להגיע לייעד של כ-700 אלף מנויים הן כל הזמן מכניסות עוד ועוד מבצעים בכדי לא לגרום ללקוחות לעבור לגולן, הן מאפשרות לנו הלקוחות הקיימים להגיע לקצה ולאיים בניתוק ואף לחצות את הגבול, אך הן מכירות אותנו ויודעות שהמהלך מצריך כוחות נפש שלרוב הלקוחות אין או אינם מעוניינים לעשות, הן יודעות שאנו עצלנים ובגלל העצלנות הזו אנו משלמים כי החברות הגדולות יודעות שנעדיף לשלם יותר מאשר לנסות לשלם פחות.

היפה בעניין הוא שמיכאל גולן אינו נשאר אדיש כמו שאר החברות הגדולות ומשיב מלחמה בכל פעם ועדיין מחפש ועושה בכדי שיהיה לנו כדאי לעבור אליו ואני קורא לכל מי שעיניו בראשו, באמת מגיע למר גולן שנהיה לקוחותיו, והוא אף משתדל יותר מכולם וממשיך לעשות לנו את החיים קלים יותר שכך יהיה, בואו ונעבור לגולן טלקום, מגיע להם, החברה אטרקטיבית במוצר, במחירים, בשירות, ובואו ונזכור כי בזכותה השתנה שוק הסלולר בישראל ואם אנו מעוניים שהשוני הזה ישתמר ואף יורחב לתחומים אחרים אז כדאי לנו שגולן טלקום תישאר כאן.

ולך מיכאל גולן, תודה רבה
תודה רבה שהראת לנו שאפשרי לקבל יותר, הרבה יותר
חזק ואמץ והמשך להילחם ולא להתייאש.
לדעתי תוכל לשבור את המחסום של רוב הלקוחות בכך שתגרום להם לעשות מעבר קל
אני בהחלט מקווה שתצליח.

יש להצטייד בסבלנות, מערכת סטריאו משובחת וכוס יין.

נשלח 23 באפר׳ 2013, 8:06 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 23 באפר׳ 2013, 8:14 ]

יש לי בעיה גדולה שלצערי בשנים האחרונות אני חווה איבוד זיכרון וזה מגיע עד לכדי שאיני זוכר תקופות גדולות מאוד של ילדותי אלא רק הבזקי זיכרונות קטנים אשר לרוב מורכבים מתמונות ספציפיות.
יש שיראו בכך חלק מהחיים אבל כנראה שאני חווה את משבר גיל ה 40 לפני זמנו ולכן עדיין לא השלמתי עם המצב.

המפליא הוא שבכל הקשור לתחום עיסוקי שאני אוהב ובייחוד בכל הקשור ל"סאונד" אני זוכר לקוחות לא על פי שמותם/ מראם, אלא ע"י חלקי המערכת של כל אחד, מספיק שלקוח יזכיר רק 2 חלקים מהמערכת סטריאו שלו ואני יודע את כל ההיסטוריה שלו עד לפרטי פרטים.

יש שטענו שהמוח שלי מסנן ואוגר מידע חשוב לזמינות הקרובה אך אני חולק עליהם היות ואני זוכר בצורה מדהימה גם קולות של לקוחות ולקוחות של 20 שנים על פרטי פרטים כך שאיני מאמין שאיני מעוניין לזכור את ילדותי/ ילדות ילדיי.

מאידך יש לי חבר לקוח שהוא גם פסיכולוג שטוען שעברתי איזו טראומה שכנראה גרמה למוחי להפעיל מחיקת זיכרון והדבר ידוע לרפואה, ופעולת המחיקה אינה סלקטיבית רק שהעניין הוא שאיני יודע לאיזה מקרא לשייך את האחריות לכך וגם ואם אעשה זאת זה לא מה שיחזיר לי את הזיכרון, מה גם שאם המוח שלי החליט לאבד מידע בגלל מקרא כל שהוא אז מן הסתם הייתה לו סיבה טובה לעשות כן וכל פעולה וההשלכות שלה.

בכל אופן כנראה שבעקבות הדפיקה בזיכרון יצא שבמשך שנים אני שומע ואוגר כמויות של מוסיקה וכמעט שלא מסוגל לקשר אותה שזה אומר שאין לי שום קיטלוג של מי ומה אני שומע, לא מבחינת המבצעים ולא שמות הקטעים, ממש כלום.

ולמה אני מספר זאת?

לפני כשנתיים צרבתי במהירות דיסק עבור הרכב שיהיה לי מה להאזין בדרך ללקוח,
האיכות הייתה רחמנא ליצלן בפורמט MP3 ובקצב מזעזע של kbps256 ולכן לאחר הצריבה מחקתי את האלבום.

אמה, מה? עקב חוסר זיכרון... לא היה לי מושג מה צרבתי ושל מי זה וגם לא כתבתי עליו דבר.
מה שכן זכרתי בשעת לילה מאוחרת בדרך חזרה זה שכשמעט ונרדמתי על ההגה ועצרתי להתרעננות {בזמני חורף חימום ברכב זו סכנת מוות} ומרוב שנבהלתי מה"חוויה" אף על פי שהיה זה חורף קר, הרטבתי את הראש במים וחזרתי לרכב, כיביתי את החימום ופתחתי את החלונות והמשכתי בנסיעה קרה מאוד אך ערנית {עדיף לקפוא מאשר למות, לא?}.

בכל אופן נזכרתי באותו הדיסק שצרבתי מוקדם יותר ושמתי אותו להאזנה

רוב האומנים חוטאים בניסיונות לקלוע למגוון טעמים ולא משמרים את אותו הגוון והמקצבים באותו האלבום ולכן יש הרבה שירים של אומנים שממש קשה להתחבר אליהם בייחוד כאילו בתחילת דרכם שאתה לא שומע ממש את האומן אלא את המפיק/ הסוכן...

הקול שבקע היה כל כך עצוב, איטי וכבד אבל קטיפתי ומלטף, חמים אך מתוזמן ומתוקצב ומה שעוד יותר מדהים היה שלמרות שאילו מרכיבים של כישלון בטוח, העיבוד לא היה קיצ'י/ נמרח, וכך יצא ממש במקרא שהאזנתי לו מההתחלה עד לסוף
 {שזה בכלל נדיר מאוד אצלי (הפרעות קשב וריכוז?)}

הנסיעה עוברת טוב כשיש מוסיקה טובה ולאחר שהגעתי לביתי והחוויה של כמעט תאונה הדהדה בי והדיסק... פרח מזיכרוני.

יש לי ברכב תיקיה ישנה וגדולה של דיסקים והנה השבוע שוב בשליפה לקחתי דיסק שאין עליו אזכור כל שהוא,
ו...  כן זה קרה, {הסיבה לפוסט} זה תפס אותי
אני מאוהב!

אבל מכוון שאיני שומר מידע/ כותב על הדיסק לא ידעתי מי האומן והייתי טרוד מס' ימים בעניין מבלי יכולת לדעת איך אני מצליח לאסוף יותר מידע על הזמר והמבצע המוכשר שכבש אותי שוב.

מרוב שהדיסק היה ישן וללא אחזקה נאותה הוא היה שרוט וקפץ בכמה מקומות
לרגע חלפה במחי מחשבה לצרוב אותו שוב ואז נזכרתי שיש דיסקים שכל המידע של הקובץ נשמר עליהם
אז הכנסתי למחשב והתוכנה זיהתה את השירים ודרכם זיהיתי את המבצע...


מי שמכיר אני בטוח שיסכים עם ההתרשמות שכתבתי לעיל,
ומי שאינו יודע מי הוא אז מומלץ מאוד להאזין לו ממערכת סטריאו איכותית בשעות הלילה השקטות, האומן הזה מהפנט...

קמחא דפסחא התשע"ג

נשלח 10 במרץ 2013, 13:10 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 11 במרץ 2013, 9:42 ]


כפי שהובא בעבר ומופיע בסרגל הניווט בצד ימין פה באתר -
תחת שם "נתינה מכל הלב" אשר מטרתו Av1- תורמים לקהילה,
במשך כל השנה באופן קבוע אנו מפנים 10% מהכנסותינו לאילו שידם אינם משגת
והסיפורים והדוגמאות רבים מאוד ואין זה המקום לפרט.

אני מאוד שמח על כך שיש היענות והצטרפות לפעילויות שונות ובמבצעים שונים שאנו עושים בתחום.


לפני שנה התחלנו במסורת שאנו מקווים שנוכל להתמיד בה בכל שנה והיא הקרויה "Av1 במבצעי קמחא דפסחא"
והחלטתי להקימה לזכר מור אבי היקר "יוסף מור יוסף" ז"ל אשר היה נדבן ואיש חסד.

לכן, עד לערב חג הפסח הבא עלינו לטובה מוקצים 25% מהכנסות Av1 עבור הפרויקט "קמחא דפסחא התשע"ג.

אני מבקש מכל מי שיכול לעזור, בין אם בלפרסם את הפעילות הזו ובין אם להצטרף אליה, בבקשה להעביר ולעורר את המודעות.
יישנן משפחות שלמות אשר יכולות להינצל עם מעט, ממש מעט!

חג כשר ושמח
שמעון מור יוסף - Av1

הבחירות 2013 והמשך האכזבה

נשלח 21 בינו׳ 2013, 1:05 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 14 בפבר׳ 2013, 11:28 ]


כידוע מי ששם לב יש מספר סטטוסים שונים של פייסבוק שמתחילים בשאלה בתיבת המלל בכדי לגרות אותך לכתוב דבר מה,
כגון: "מה קורה?" , "איך המרגש?"

אז הבוקר יום לפני הבחירות 2013 החל ב:
- "איך המרגש שמעון"?
עצוב ומצער.

- מדוע?

במדינת ישראל יש שיטה חסרת היגיון במדינה שכל מפלגה יש לה אותיות ולא את שם המפלגה על הפתקים.
אז חיפשתי ברשת את המפלגה החדשה נגד פורנוגרפיה בכדי לדעת מה לשים בקלפי.

- למה, מה אתה הולך לבחור בה?
כן.

- וואלה?
כן, נמאסו עליי כל השקרים של כל הפוליטיקאיים, ואני יודע שמה שהיה, הוא שיהיה ובאמת לא יהיה כאן שינוי, אבל בקטעי הסטנדאפ שהמפלגות שידרו היה רגע של רצינות ומשהוא שונה ואמיתי שתפס אותי במפלגה שנלחמת בתופעה מסוכנת ונכונה במניעת פורנוגרפיה זמינה לכל.

- נו ומצאת?
כן מצאתי קוראים למפלגה "עתיד אחד" שהקים אותה בחור בשם "
יחזקאל שטלצר" ושמחתי שיש לי לפחות מפלגה שאני ממש יכול להתחבר למצע שלה ונראה לי מאוד שמפלגה שבאה לעשות דבר אחד בלבד אכן תצליח לעשות אותו כהוגן.

- ו... מה האותיות?
האותיות שלהם זה "זה".

- נו אז מצאת הכל מה הביעוס?
מהאתר שלהם המשכתי בחיפשתי קישור לסירטון התעמולה שלהם בכדי לשים אותו בעמוד הפייסבוק שלי

- טוב - ומצאת?
כן הנה הוא:

- נו ומה אז?
המשכתי לנבור ברשת והנה מצאתי הודעה מאתמול שמפלגת "עתיד אחד" פרשה מהבחירות {להזכירך יומיים לפני המועד!!!}
וזו בטוענה כי יש לו הרבה לחצים מהליכוד, ש"ס והבית היהודי שהוא לוקח להם קולות, ואם הוא לא עובר את אחוז החסימה אז זה סתם ביזבוז...

- אאוץ'
נכון, ולא סתם אלא אחד כואב ומצער מאוד
,
באמת רציתי ועדיין אני מעוניין להצביע למפלגת עתיד אחד.
חבל מאוד שהם החליטו  לסגת בגלל "לחצים פוליטיים" הם הסיבה מדוע עדיין המדינה הזו מתנהלת ע"י בעלי כוח ולא ע"י אנשים שיכולים לחלום חלום ולהגשים אותו.

מאידך דרך שמוסטת ע"י בעלי ממון/ אינטרסים עוד בדרכה הראשונה יכולה רק להעיד מה היה קורה אילו באמת הם היו בכנסת ואז מלחצים "מפלגתיים" או "לחצים קואליציוניים" הם היו מוכרים את נשמתם.

צר לי על רעיון אידיאולוגי, ערכי, אמיתי ונכון שנותב, נמחק והועלם ע"י בעלי אינטרסים, יום עצוב מאוד.

- נו אז מה עכשיו?
לא יודע, באמת שאני ממש לא מתחבר לאף אחד בצורה שלמה וכנראה שלא אצביע.... אכזבה.

להגיש עזרה למי שבאמת נזקק לה

נשלח 20 בספט׳ 2012, 23:57 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 20 בספט׳ 2012, 23:58 ]

שלום רב
הנה הגיע עוד חג ואנו ממשיכים במסורת ובעזרה לזולת שקיבלנו על עצמנו לפני שנה כפי שמופיע בקישור נתינה מכל הלב - Av1
אז חלף לו ראש השנה ומה יותר טוב מלהתחיל את שנת התשע"ג החדשה והבאה עלינו לטובה עם מעשים טובים?
נכון אין ממש הרבה זמן אבל זה לא מה שיעצור אותנו...
חשוב לי להדגיש שהפעילות הנפלאה בלהגיש עזרה למי שנזקק לה באמת הפכה לחלק אינטגראלי מחיינו ולא רק בחגים
הפעילות שאנו רותמים לה את האתר Av1 וכל הקשור אליו הינה הפעילות הגלויה המתרכזת במועדים ובמקרים בהם אנו זקוקים לעזרה מהירה וגדולה יותר מעבר לעזרה שאנו משתדלים להעניק בכל יום, מקרא ואירוע ובכל צורה שאנו יכולים בכדי לעזור ולתת מכל הלב לכל מי שנזקק לכל עזרה שיש ביכולתנו להגיש ולעזור.

השמחה הגדולה שלי היא שהדברים לא נשארו רק אצלי ולא הפכתי לדון קישוט בודד במערכה, אלא רבים וטובים הם המצטרפים וכל אחד בדרכו וביכולתו הן בהפצת המסר, הן בעזרה כספית, הן בפעילות בשטח והן בגיוס אחרים.
אז כשאתה מאמין בדבר, תפעל ואל תהסס בייחוד אם הדבר הוא טוב ומועיל לאחרים.

מה ברצוננו לעשות ובקשתנו מכם?
אנו מעוניינים לעזור בחג סוכות הקרוב לאדם ערירי מבוגר החי בצניעות ובעוני ואשר משתדל ומתאמץ מאוד לסיים כל יום ללא רעב.
האמת היא שכתבתי מס' דוגמאות בכדי להמחיש את מצבו אך לאחר מחשבה ערכתי ומחקתי אותן
יכול להיות שאילו היו מאוד מועילות כי הן היו מזעזעות וגורמות לך הקורא שורות אילו לפעול בעניין,
אך החלטתי לא להעכיר את האווירה למרות שהמציאות אינה יפה כלל.

בכל אופן אנו מעוניינים לשים קץ לסבל בכל דרך שהיא והפעילות בעניין הזה תמשך גם מעבר לחג הקרוב עד שנגיע לייעד המבוקש.
לכן צוות Av1 והאתר מפנים מכל המכירות עוד 15% מהכנסות עבור הפעילות הספציפית הזו שיתווספו ל 10% הקבועים המופנים לפעילות "נתינה מכל הלב"
יוצא שמתאריך 21.9.2012 ועד לתאריך 21.10.2012 אנו מפנים 25%
מהכנסותינו עבור המקרה שהובא.


נשמח מאוד לקבל כל עזרה שהיא, יש ביכולתנו לשנות חיים של אדם בעזרה קטנה, כל אחד ייתן מעט וביחד נהיה הרבה.

שתהיה לך שנה טובה, גמר חתימה טובה ואברך אותך שלא תזדקק למתנות בשר ודם ולא לידיי הלוואתם ולכשתדע על מקרים כאילו תוכל להרשות לעצמך לעזור.
שמעון מור יוסף - Av1

המוהיקני אסף אבידן - Asaf Avidan

נשלח 4 ביוני 2012, 4:31 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 24 ביולי 2012, 6:21 ]

אשתי היקרה שוב הפילה אותי...


בשנים האחרונות יש נטייה לחזור ולייצר סאונד וינטאג' ויש לא מעט יוצרים ומבצעים הפוזלים לשם ואני מאוד אוהב זאת.
למען האמת אם אחפש טוב, בגדול זה מה שמקשר ביני ובין הכוכבים החדשים אליהם קשה לי להתחבר .

למה אני מספר זאת ומדוע אני בשוק?
אני ואשתי חנה נסענו לשבת אצל אחותי ובדרך לפתע היא מגבירה את הווליום ואז... בום זה פגע בי
צבע קול מיוחד ונדיר
מאוד מפלח לי את המחשבות תופס אותי ופוגע לי בלב.
שיר עם סאונד וקצב ובייחוד ווקאליות מדהימה... קול של זמרת כושית {סליחה, אבל זה מגיע ממקום של גאווה ולא חס וחלילה מהתנשאות}
עם צרידות וחספוס אולדיז
הזועקת במרירות ליבה בעוצמה שגואה ומתפרצת מהרמקולים ואני... מתענג, WOW הרבה זמן שלא הרגשתי מאוהב בסאונד חדש.
הקצב הזכיר לי את הזמרת "Duffy" שאני מאוד אוהב והרבה זמן שלא שמעתי ברדיו ובכלל, אני פונה לאשתי ואומר לה "נכון שהיא מזכירה את "Duffy" ?


ואז חנה'לה באדישות מטילה את הפצצה, "זה אסף אבידן, מה אתה לא מכיר אותו?"
לא, אני עונה. מה הוא מפיק מוסיקאלי?
"לא, זה ההוא מ  Asaf Avidan & the Mojos וכיום הוציא לבד אלבום סולו חדש..."
טוב, פרויקט מעניין, אני אומר...
"לא, הבנת..." חוזרת אשתי ומגדילה את עוצמת ההלם והזעזוע הקרבים לבוא... "זה הוא ששר כרגע!"
WTF?
מה?... את רצי... לא נכון... לא יכול להיות! אולי התבלבלת, רגע, תני שוב להקשיב...
והנה זה...

לא?
לא!
לא יכול להיות...
לא נכון?!?!
אני אומר לך נראה לי שלא הבנת, זה אולי אלבום שלו אבל זו בחורה ששרה שכנראה מתארחת אצלו באלבום!
חנה: "לא, זה באמת הוא!"
לא נכון, יש לו קליפ לשיר? אני חייב לראות! לא יכול להיות שגבר {ועוד ישראלי} יוציא קול כזה, זה לא הגיוני!
אז כן, ראיתי את הקליפ של השיר אבל אין כלום שיעיד מי הזמר/ת,
אז עשיתי חיפוש עם השם ואז ראיתי את הביצוע הבא של אותו השיר {איכות זוועה אבל אפשר לראות ולהבין...}

לאחר שראיתי את הקליפ  אין לי ממש מילים בכדי להגדיר בצורה מצומצמת:
הבחור המוכשר הזה מזמר ומנגן ונוגע במוסיקה בחינניות וביצירתיות משחק איתה כאילו נולד איתה ולתוכה,
כל כך הרבה כישרון ללא מאמץ, יוצא ומתפרץ ממנו והקליפ האחרון מאוד הזכיר לי את הקטע הממכר הבא של לאונרד כהן
שמה שמקשר בניהם זו אותה מוסיקאליות מהפנטת הכישרון העצום והאהבה למוסיקה שיש אומנים שזה פשוט יוצא מהם בכל כך טבעיות ללא שום מאמץ

מצער אותי שלא הכרתי לפני כן את אסף אבידן אבל זה עדיין כיף גדול מאוד לגלות משהו שמביא הנאה
זה היופי במוסיקה שהיא מתחדשת ובכל פעם מחדש אפשר למצוא משהוא מעניין ומרגש
הסגנונות אינם ממש כוס התה שלי וכנראה בגלל זה לא התוודעתי לבחור המוכשר הזה
אבל אני מוצא עצמי מתקרב לשם ונותן לזה צ'אנס אך ורק בזכותו ובזכות הקול המדליק והמהפנט שלו ויש פתאום דברים שיכולים לנגוע,
המוסיקה שלו נמצאת ברקע בזמני עבודה ואין איזו הרגשה ורצון להעביר/ לכבות אותה, אני מוצא את עצמי מגלגל שיר ועוד שיר ועוד... ללא מאמץ
כיף פשוט כיף, תענוג צרוף לגלות משהוא שפתאום ממלא אותך מחדש ומרגש



ממליץ מאוד להאזין למוהיקני
אסף אבידן.

אגב הנה עוד שיר ממכר  Asaf Avidan & the Mojos


התרשמויות אישיות מתערוכת דיגיטאון 2011 חלק חמישי ואחרון

נשלח 25 באוק׳ 2011, 6:03 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 7 ביוני 2012, 0:20 ]


המשך הסקירה לתערוכת digitown חלק חמישי ואחרון לסקירת החדרים בבית המלון בקומה ג'

תצוגת אמנון סאונד אשר הציג ב 2 חדרים 2 תצוגות סאונד שונות

חדר ראשון
רמקולים של חברת צ'אריו האיטלקית משולבים עם הגברה של סגדן האנגלית
הגברה קדם מגבר + מונובלוקים
Sagden - Master class SPA-4 & MPA-4 Power Amplifiers
נגן דיסקים: Sugden - fusion21
רמקולים: Chario - Sovran


על פניו היה נראה שיש היגיון גדול בחיבור בינהם היות והצריו בעלי סאונד מעט לאודנס וההגברה של סגדן האנגלית בעלת משקל עודף באזור המיד
היה אמור להיות שם איזון... אך משום מה משהוא לא עבד נכון לטעמי.
הרמקולים של צ'אריו בכל פעם נשמעו מאוד אנמיים, בייחוד באזור המיד שהיה איי שם זרוק מאחור ומאוד עכור, היה חוסר פירוט בהרבה קטעים וסאונד לא מוגדר.

הציוד הזה מוכר לי והוא ציוד מעולה שהיה אמור לתת הופעה הרבה יותר טובה
ייתכן שהרמקולים לא עבור הרצה/ בעיות חשמל/ חוסר התאמה.

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:
כ 100.000 ₪

החדר השני

רמקולים אנגליים והבחירים ביותר של חברת  Epos דגם Encore 50
הגברה מגבר אינטגריטד: Sagden IA-4 Integrated Amplifier
קומפקט Sugden - fusion 21

פה הסאונד היה הרבה יותר מאוזן, ונכון לטעמי
הסאונד היה דיי קרוב לסאונד אנגלי אם כי לא ממש שהיתי הרבה זמון בחדר מחוסר נוחות

האיפוסים הגדולים מרשימים מאוד בגודלם ובתמונת הבמה שלהם
אם כי אני מצפה מחברה שנמצאת כל כך הרבה שנים בתחום להתחיל לצאת מהקופסה בכל הקשור לעניין העיצוב החיצוני


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: כ 60.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת אודיו וידאו ארט – החדר של מנדי סבו


מגברי מנורות מונו בלוקים וקדם מגבר שפורפרות של VTL ורמקולי NOLA עם מקור של LECTOR
האיטלקית
גם כאן כפי שחזר בכל החדרים הייתה בעיה של עודף באס ואקוסטיקה נוראית
הפרקטים בכל החדרים היו באוויר והם הדהדו ללא הרף והדבר נתן נפח מעל ומעבר למצב הקיים

אז בכניסה לחדר הזה היה יותר מידיי באס עד כדי השתאות וקריאת WTF
בתוך החדר זה היה בעוצמה פחותה מעט {לפחות בשורה הראשונה והשניה}
אם כי בכלל הייתה אווירת לחץ ודחיסות יותר מידיי ולדעתי הרמקולים היו מאוד גדולים על החדר
הגבוהים והמיד היו טובים ובעלי עומק וריאליסטיות אבל להבדיל ממקומות אחרים שהיו בעלי עודף באס כאן היה לי מאוד קשה לנטרל אותו ולכן וויתרתי על החוויה מהר יותר ממקומות אחרים למרות שניסיתי מס' פעמים, באמת שניסיתי.

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:
כ 200.000 ₪


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת חברת אקורד יבואני חברת DALI


התצוגה בחדר הייתה נקיה ומאווררת ופריסה נאה של הציוד
הרמקולים החדשים של דאלי {20.000 ש"ח!!!} בעלי מראה מאוד מיוחד, הייטקי ויפים לטעמי עם גימור מרהיב ועיצוב משתלב ומאוד מרשימים במראה.
אך עד כמה שאני מנסה איני מצליח להיזכר בדבר אחר כל שהוא מאותו החדר...

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת אלגזי – החדר של דודי אלגזי


מגבר משולב CAMBRIDGE AUDIO 840A
נגן דיגיטלי Cambridge Audio 840C
רמקולים ProAc Response D1

בין החדרים היותר מינוריים ורגועים והיותר זכורים
התוצאה הייתה מתוקה מדבש ותיבת תהודה של הרמקולים כמעט ולא הגיבה
שמעו את הפוטנציאל הגדול מאוד שאפשרי להפיק מהרמקולים {וחבל שלא מוצא}
התצוגה תאמה מאוד את גודל החדר ומרחק הישיבה והיה בוודאות ניתן להוציא מהפרואק יותר, הרבה יותר.


< הראיס דודי אלגזי עם יורש העצר


עוד חבל אחד: הרמקולים השניים {Mordaunt-Short} לא עבדו ברוטציה עם הפרואק ולכן לא היה ניתן להתרשם מהם {לפחות במהלך היום הראשון}


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: כ 30.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת L.M. Agencies & Marketing - החדר של משה לוי


התצוגה הופעלה עם מגבר של Anthem דגם 225,
מקור: בלו ריי Anthem, כבלים TARALABS,

רמקולים אלקטרוסטאטיים של Martin Logan דגם ElectroMotion ESL
עוד שולב סאב אקטיבי DYNAMO 700 של מרטין לוגן
שפעל בעוצמות עבור החדר והמסדרון.....
בעצם
הסאב עבד עבור החדר, המסדרון וכל הקומה..... טוב נו,למה אתה לוחץ???... הוא עבד עבור כל הבניין! בסדר?}

הופעות חיות, מוסיקה אקוסטית וגם וווקאלית נשמעים פשוט חוויה
הצליל היה חי ותנודתי, פתוח ושקוף עם במה קדמית רחבה {כל עוד האזנת ממרכז הרמקולים}
(למי שיכל לנטרל
ממה ששמע את הרעידות שזעזעו את יסודות המבנה}
נקודת האזנה התרחבה לעומת דגמים אחרים ובכלל הסאונד יכל לגנוב את ההצגה לרבים בתערוכה אילו הוא היה בבלאנס נכון.

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:
כ 28.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת audioengine


לא התחברתי לסאונד של הרמקולים האקטיביים למחשב, אבל שם פגשתי בשעות הצהרים את ידידי דני בכור
התעדכנו אחד מהשני ובמהלך השיחה הכרתי לו את נהורי אשר עם מערכת רפרנס של MBL ובונה כבר למעלה משנתיים רמקולים ממש הזויים.
דני השובב הדליק אותי כאשר הראה לי תמונה בנייד שלו על עדות שביצע את זממו על רעיון שהצעתי לו בעבר.
לפני כשנה הוא רכש ממני רמקולים נדירים וייחודיים, ובזמנו הצעתי לו למצוא עוד זוג מאותו הדגם ולשים אותו במהופך על הזוג הקיים ובכך ליצור סופר רמקול {ובמבנה דיאפוליטו}, כאשר למעשה אילו
4 רמקולים זהים. 
זוג אחד נשמע מדהים... אתה מתאר מה קורה עם 2 זוגות?!?!
הבנדיט לא רק שהדליק אותי אלא אף הדליק את טומי שנכנס למירוץ וכבר השיג זוג ראשון ועדין במאמצים אחר מציאת זוג נוסף.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת NAIM-AUDIO החדר של אילן טמיר

מקור קומפקט דיסק :Naim audio cds3
רמקולים: Naim audio ovator s-400
קדם מגבר: Naim audio nac 282
מגבר כוח Naim audio nap 250
כבלי אודיו של ניים אודיו

ממול לחדר של יורוטל הייתה התצוגה של חוויה מוסיקאלית מר אילן תמיר שהינו הנציג השני בארץ של חברת ניים אודיו NAIM - AUDIO האנגלית ואשר חולק בסוכנות עם "אודיו דיזיין" אשר היא חטיבת האודיו וידאו בחברת שלמה כהנא (שלא היו) אשר עוסקים בחשמל חכם.

בכל אופן שם חזרה התופעה שהייתה בזמנים אחרים ובתערוכות אחרות
וכפי שכתבתי כבר "הייתה הרגשה של נסיכה יפה בעלת מראה אקזוטי שצעקה, אני פה, תראו אותי."
רק שמראה ייחודי לא היה אלא סאונד עם פוטנציאל אדיר שמשום מה לא הגיע לייעדו
ובגלל הרבה סיבות ידועות כגון: ווליום מאוד הזוי שלא דפק חשבון לסביבה, גודל החדר, סוג המוסיקה שנוגנה, הציוד ורמתו, והאנשים אשר בחדר.
הייתה הרגשה של קרוז שצעק לכל הקומה בואו אני פה.
לא הרגשתי נוח בחדר, ומעבר לזה משהוא שם לא הרגיש נכון אם כי הכל היה נכון היה יובש חסר רגש וריגוש קשה לתאר אבל משהו כמו מרוב עצים לא רואים את היער.
ניים אודיו נחשבת בעיניי רבים כחברה מדהימה וכובשת {יש טוענים שזו בכלל כת}
רבים אשר מתחילים עם ציודים של החברה ממשיכים להשתדרג בתוכה ונשאבים אלייה
הן בגלל שרוב הציודים שלה מתחברים יותר נכון ונשמעים טוב יותר עם ציודים אחרים של החברה,
הן בגלל הסאונד שדיי ממכר וקשה למצא לו מתחרה {למי שאוהב}
והן מבחינת זה שהחברה מציעה שדרוגים של החלקים שלה {בקיצור חתונה קתולית}


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:
כ 130.000 ₪ +

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת חברת יורוטל טק


את רוב היום הזמן חלקתי עם צביקה ואיריס הנחמדים שממש רק 4 ימים לפני, החליטו להיכנס לתערוכה והצליחו להתארגן.
התצוגה נחלקה ברוב היום בין 2 סטים ובשעות הערב לאטרקציות האחרות
ברוב היום חוברה אלקטרוניקה של וינסנט אודיו והגברות הייברידיות ב 2 סטים שונים
האחד קדם מגבר משולב מנורות Vincent Audio SAT-1
+ מגבר כוח היי בריד Vincent - SP 331
המקורות היו קומפקט  טרנזיסטורי דגם Vincent Audio - CD-S2
מקור אנלוגי: פטיפון של Thorens מהדגמים הבחירים ה TD - 850
עם  זרוע מקורית וראש לפטיפון של Benz Micro
+ קדם מגבר לפטיפון  Vincent Audio - PHO-8

הגברה זו שולבה לעבודה עם 2 זוגות רמקולים של Indiana Line
האיטלקית שהופעלו ברוטציה
התוצאה לטעמי הייתה של אובר באס, הרמקולים חמים וההגברה הייתה חמה והשילוב הזה הוציא כמויות של באס שכל מי שנכנס לחדר חשב שהסאב של 
M&K בקוטר  "12 שעמד בפינה מנגן תמידי


הרמקולים המדפיים מוסה עם אלמנט "6 היו בין ההפתעות הגדולות ביותר {בהופעת בכורה} שיצא לי לפגוש בכמויות הבאס העמוק והפאנצ'י שרמקול מדפי מסוגל להוציא... זה היה שוס.
הרמקולים הרצפתיים
Indiana Line - Tesi 560 החדישים היו עם טוויטר יותר מובלט מהמדפיים ובאס יותר רגוע אך עדיין היה יותר מידיי חם בחדר.
המלצתי לצביקה שיביא איתו את המגבר הטרנזיסטורי ה Vincent - sv234
ליום השני ויחבר אותו יחד עם הקומפקט הטרנזיסטורי הגבוה של וינסנט
Vincent Audio - CD-S5
ושיחד יישמעו מעולה עם האינדיאנה שבטבעם חמים מאוד (הכבלים שחוברו בסט הזה היו מאוד פשוטים מלהזכיר)



להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:
כ 30.000 ₪

הסט השני
קומפקט
Vincent Audio CD-S6MKII Hybride CD player
מגבר 
Vincent Audio - TubeLine  SV-236 MKII
מחוברים לרמקולים Miller & Kreisel (M&K SOUND) S-150

מגובים בסאב אקטיבי של M&K בקוטר 12"
הסאונד היה מאוזן, שקוף ונכון.  פרט ל 2 מעמדים של הציודים לא הביאו ולא השקיעו בדבר.


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:
כ 38.000 ₪
* אגב התצוגות שהיו נמכרו בזמן התערוכה

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



אני שוב מדגיש כי הסקירה שלי היא דעתי האישית ועל התוצאה הכללית ועצם התצוגה הכוללת בכל חדר.

כמה שנגיד וניכתוב שאין לתת משקל לתערוכה בכדי לקבע עמדה, עדיין הרוב כן מקבל רושם ומייחס לתערוכות חשיבות ייתרה
ולכן כדאי מאוד למציגים לזכור זאת ולתת לכך כובד משקל בתצוגה אותה הם מעוניינים להעביר היות ולמרות הטעות
תערוכות כן משאירות רושם וכן מקבעות עמדה.


אין להבין מהסקירה שלי הבעת עמדה על מוצר כל שהוא בין אם ההתרשמות הייתה חיובית או שלילית
היות וזו מבוססת על דבר חד פעמי שהתרחש בתנאים ספציפיים,
ראוי ונכון מאוד למי שמעוניין במוצר כל שהוא שיבחן כל דבר לגופו ובהתאמה נכונה
.

עד כאן הסקירה האישית שלי לתערוכה אשר הייתה בין החוויות הגדולות ביותר שהיו בארץ בתחום האלקטרוניקה הבידורית
תודה רבה למארגנים, תודה רבה למציגים ולמשתתפים ולכל מי שעשה בכדי שהאירוע הזה יהיה מוצלח.

שמעון מור יוסף, Av1

קישורים לשאר חלקי הסקירה

 
17-18 אוקטובר 2011
סקירה אישית בחמישה חלקים  לתערוכת דיגיטאון
שנערכה בכפר המכביה

נושאי התערוכה: קולנוע ביתי, מסכים, מקרנים, רמקולים, מגברים, רסיברים
וחידושים בתחום אלקטרוניקה בידורית.
ובייחוד בכל הקשור למערכות סטריאו

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק א'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ב'
 
 
סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ג'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ד'



סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ה'




התרשמויות אישיות מתערוכת דיגיטאון 2011 חלק ד'

נשלח 23 באוק׳ 2011, 23:10 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 7 ביוני 2012, 0:20 ]


נמשיך לסקור את
היכן שהיה כמעט רוב האקשן לטעמי - מרכז הקומה לכיוון הקצה היכן שהיו יורוטל וחוויה מוסיקאלית {ניים אודיו}.
תודה רבה לאלי כרמי על התמונות המרהיבות אשר מופיעות בכל סקירות התערוכה

אני שוב מדגיש כי הסקירה שלי היא דעתי האישית ועל התוצאה הכללית ועצם התצוגה הכוללת בכל חדר.


כמה שנגיד וניכתוב שאין לתת משקל לתערוכה בכדי לקבע עמדה, עדיין הרוב כן מקבל רושם ומייחס לתערוכות חשיבות ייתרה
ולכן כדאי מאוד למציגים לזכור זאת ולתת לכך כובד משקל בתצוגה אותה הם מעוניינים להעביר היות ולמרות הטעות
תערוכות כן משאירות רושם וכן מקבעות עמדה.


המשך הסקירה לתערוכת digitown חלק ד' - החדרים בבית המלון בקומה ג'


תצוגת יגאל סבו היי-אנד


כבלי אודיו של
Street Wear האמריקאית
הגברה של MC - Music Culture Technology {תואם
MBL}
טרנספורט i-pod
שעבר מודיפיקציה בחברת dcs
ממיר DAC של חברת dcs דגם puccini הכולל נגן SACD {מחיר חו"ל יחד 23.000 $}
הרמקולים Vivid Audio B1 היו מאוד מפתיעים {יותר משנה שעברה}
{מזכירים לי בסאונד B&W רק עם מיד אנגלי מובלט ואיזון בבאס, ייתכן שזה נבע מהשילוב עם ההגברה}

יש מעט מאוד אנשים בתחום שאפשר לראות מהתצוגה שלהם כי הם אריות

יגאל סבו, עונה לתואר...
הסאונד היה מפולס בצורה מעוררת השתאות,
עם מעט מיד באס נמוך שהדהד בחדר {אני חושב בגלל הפרקט המעפן}
ויגאל התותח פשוט התאים הכל למצב,
החל מהמוסיקה דרך הצבת הרמקולים, מרחק האזנה, הסטנד הנמוך ועד לפתיחת החלונון להורדת הלחץ בחדר.
ההגברה מאוד מזכירה את MBL {אותו המהנדס} גם בגוון וגם במראה 

כנ"ל בתצוגת הרמקולים של איזופון Cassiano

בעלי האלמנטים הקרמים של אקוטון אשר היה דיי מוזר לשמוע ריצפתי בחלל כזה ובהצבה לרוחב עם מעט תהודה
שוב בחירה מעולה והתאמה מקצועית ומאוזנת בין הציוד, חדר, מוסיקה, הצבה ומרחק האזנה, כל הכבוד!



להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע:  כ 180.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת אודיו פריק – ערן פוגל

המערכת שניגנה רוב הזמן ביום הראשון:
הגברה: מגבר אינטגריטד Micromega IA100 עלות 7900 ₪
מקור דיגיטלי: קומפקט - Micromega CD10 עלות 5900 ₪
מקור אנלוגי: פטיפון Michell Tecnodec
+ זרוע Michell Tecnoarm (מבוססת Rega RB250)+ראש SAE {יפני} סה"כ חבילה אנלוגית  8900
רמקולים: Joseph Audio RM7XL עלות 10500 ש"ח
סאב אקטיבי: JL Audio Fathom f110 עלות 9.900 ₪
כבלים: אקוסטיק זן, קונדו, DH Labs
סטנד למערכת, סטנדים לרמקולים של Target ו 2 פלטות אקוסטיות

חדר נוסף שאהבתי היה החדר של ערן פוגל אודיופריק אשר הוא והחדר של סטריאו טיפ נמצאים בראש הפיבוריטים שלי
אצל ערן ניגנו לראשונה בארץ הרמקולים של ג'וזף אודיו שחוברו למגבר אינטגריטד פשוט 70W של מיקרומגה
ולקומפקט של מיקרומגה אשר עבד בשיתוף עם הפטיפון של מישל
הפטיפון יחד עם זרוע של רגה RB250 וראש יפני כאשר הפטיפון מחובר לפונו הפנימי שבמגבר


התוצאה הייתה מרקידה ומהנה!


תענוג, עושר של צלילים איזון מדליק בכל התדרים, פירוט ובמת סאונד אדירה

פתיחות וניקיון, מוזיקאליות מתפרצת וגואה עם משקל בכלים.

וכשהיה חסר החלק התחתון קצת {הרמקולים היו מעט קטנים על החדר בשילוב הזה}
< הסאב המדהים של JL אשר אף הוא בחשיפה ראשונה עשה את המצופה ממנו {איזה באס מדהים!}

נחת פשוט נחת לראות ולשמוע סוף כל סוף תוצאה נכונה בהתאם להכל ובמחיר הגיוני


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 35.000 ₪

את מוצרי אודיופריק ניתן לרכוש דרך Av1

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת I.L.AUDIO יגאל לסרי

המערכת שניגנה רוב הזמן ביום הראשון והציוד שתרם להתוצאה:
הגברה: מונו בלוקים קלאס A מסוג Pass Labs XA100.5
קדם מגבר ב 2 חלקים XP20 של Pass
מקור: קומפקט Ayon Audio - CD-5s Reference
רמקולים: Rockport Technologies Mira 2
אביזרים ציוד נלווה ומשלים לאודיו:
שנאי מבדל - Isoclean , פילטר - Isoclean, כבלים - Kubala Sosna, פיוזים - HiFi-Tuning,
מעמדים - Harmonic Resolution System, אקוסטיקה - acoustrix, מפצלים ושקעי חשמל – Oyaide, ושטיח.

את יגאל לסרי איני מכיר באופן אישי וזו שנה שניה שהחדר שלו עמוס כמו מערכת היי אנד אצל פריק מכור קשה שלקח לו שנים להגיע לתוצאה
העבודה הרבה נראתה על כל מילימטר פנוי שנעשה בו שימוש בכדי לאזן ולהגיע לתוצאה שנשמעה בחדר

הסאונד היה נכון ומאוזן, בעל עומק ושקט והייתה תחושה של חלון למימד אחר שהשתקף בין הרמקולים
ניכר היה שלקח הרבה מאוד זמן, כסף, מאמץ ומוצרים להגיע לשם
בייחוד בכדי להקטין את הגודל הפיזי של הרמקולים שיתאימו בגודל הסאונד שלהם לחדר

אני מרחם מאוד על השקע החשמל הפינתי שהיה צריך להזין {מה שאני ראיתי} לפחות 8 מוצרים זוללים
והיו עוד מכשירים מחוברים שרק דלקו ובנוסף עוד תאורה, בקיצור הרבה חשמל צרך החדר הזה
אני מאמין שהתוצאה הייתה יכלה להלום הרבה יותר אילו לא כל הקומה הייתה עמוסה במוצרי חשמל.
תוצאה טובה אבל במחיר גבוה, מוצרים רבים והשקעה רבה.

אגב זה גם החדר שהייתה בו הכי הרבה אקוסטיקה מוחצנת.
אצל יגאל כל מי שנכנס ראה ושמע את האהבה, הרדיפה, פרפקציוניסטיות ואת עומק השריטה
{שלדעתי אם אין לך את הדברים הללו אין לך מה לעשות בתחום הזה}

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 300.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת סאונדקווסט – החדר של גבי עמרם


הגברה: אינטגריטד HEGEL דגם H 100
מקור טרנספורט דיגיטאלי מחשב נייד
ממיר מדיגיטל לאנלוג DAC HEGEL דגם HD20

כבלים: MIT {אם איני טועה מסדרת Shotgun העליונה}
רמקולים: Premium 3 של Piega



החדר הבא ואולי מי שעשה באמת תצוגה שתחרט בזיכרון היה של סאונדקווסט
< גבי עם רעיתו




מחשב נייד רגיל מחובר ל DAC שמעביר למגבר של
HEGEL ומשם ל...
רמקולים צרים ומעפנים
שנראים כאילו הושאלו מאיזה רעיון של איזה מעצב פנים שתכנן רמקולים שלא יהיו גדולים ובמראה נקי ומוצנע.

אומנם הם הוצבו במרכז החדר ובכך לא בלטה בהדגמה בעיית הבאס הידועה בשאר החדרים ואוליי אף תרמה לנפח
אומנם הם היו מאוד קרובים למאזינים וזו אינה הצבה נכונה וטבעית
אומנם הטוויטרים היו אווריריים אם כי לא נעלמו ובלטו מעט

אבל... וזה אבל גדול הרמקולים הזאטוטים הללו {16.900 ₪} הוציאו סאונד שפשוט לא הגיוני וכל מי שנכנס לחדר לא הבין מה קורה בו

תמונת הסאונד הייתה עמוקה {גם בגלל המרחק הרב מקיר אחורי}
היה באס שבכל רגע נתון אנשים חיפשו בחדר את הסאב כי זה היה בלתי נתפס
תמונת במה הייתה בגודל של רמקול בגובה מטר וחצי לפחות/ עם אלמנטים גדולים.
הפרדה ואווריריות מוסיקה וחוויה.
זה נקרא SHOW אמיתי וגבי הציג אחד כזה מגניב לאלה!!!

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 50.000 ₪
את מוצרי סאונדקווסט ניתן לרכוש דרך Av1
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת AVCS החדר של מוצרי LINN

מערכת מלאה של חברת LINN
בעלות של 200.000 ש"ח רמקולים אקטיביים עם 3 מגברים פנימיים בהופעת בכורה דגם klimax - 350
סטרימר - Klimax DSM {כן הוא עולה כמאה אלף ש"ח!}
כבלים LINN



החדר כלל תצוגה יפה נקייה ומעניינת
המקור היה סטרימר של החברה {במחיר הזוי של כמעט 100.000 ₪}
הרמקולים האקטיביים פעלו כל כך נכון ונשמע היה שההגברה הפנימית פשוט מושלמת עבורם.

סאונד נכון ומאוזן מדויק, אנגלי טיפוסי, הכל במקום ודפק כמו שעון אם כי התוצאה הסופית לא כוס התה שלי,
החברים לא השקיעו באקוסטיקה וזו לדעתי גם לא הוצרכה בחדר {אולי היה רום קורקשן?}.


< אגב כך נראתה העגלה של המוצרים שהובאו לתצוגה וערכה כ 80.000 ש"ח {אם לא יותר}


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 350.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


אין להבין מהסקירה שלי הבעת עמדה על מוצר כל שהוא בין אם ההתרשמות הייתה חיובית או שלילית

היות וזו מבוססת על דבר חד פעמי שהתרחש בתנאים ספציפיים,
ראוי ונכון מאוד למי שמעוניין במוצר כל שהוא שיבחן כל דבר לגופו ובהתאמה נכונה


קישורים לשאר חלקי הסקירה

 
17-18 אוקטובר 2011
סקירה אישית בחמישה חלקים  לתערוכת דיגיטאון
שנערכה בכפר המכביה

נושאי התערוכה: קולנוע ביתי, מסכים, מקרנים, רמקולים, מגברים, רסיברים
וחידושים בתחום אלקטרוניקה בידורית.
ובייחוד בכל הקשור למערכות סטריאו

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק א'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ב'
 
 
סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ג'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ד'



סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ה'



התרשמויות אישיות מתערוכת דיגיטאון 2011 חלק ג'

נשלח 23 באוק׳ 2011, 4:49 על ידי שמעון מור יוסף   [ עודכן 7 ביוני 2012, 0:19 ]

אני כותב לכם הקוראים שלי {שמהתערוכה הבנתי שיש כל כך הרבה שלא היה לי מושג עליהם ותודה רבה על הפידבקים החמים (הכתבות הבאות עבורכם)}
במידה ויש למישהו בעיה כל שהיא עם הנכתב ומוצא אי אילו דברים לא מדויקים ו/או שאולי יכולים לפגוע בצורה כל שהיא נא ליצור קשר במייל info@Av1.co.il


כמה שנגיד וניכתוב שאין לתת משקל לתערוכה בכדי לקבע עמדה, עדיין הרוב כן מקבל רושם ומייחס לתערוכות חשיבות ייתרה
ולכן כדאי מאוד למציגים לזכור זאת ולתת לכך כובד משקל בתצוגה אותה הם מעוניינים להעביר היות ולמרות הטעות
תערוכות כן משאירות רושם וכן מקבעות עמדה.

המשך הסקירה לתערוכת digitown חלק ג' החדרים בבית המלון בקומה ג'


נמשיך בסקירה בקומת החדרים בבית המלון שהייתה בה רוב התנועה.
כל החדרים בקומה במקור היו ריקים פרט למסך, שולחן, שידה גדולה, ספה ו 2 שידות קטנות. כל מה שהיה מעבר לכך בכל חדר היה תוספות של המציגים (שטיחים, תאורה, סטנדים, מעמדים ואקוסטיקה)

נתחיל לסקור מהקצה של מאסטרו אודיו {ביציאה מהמעליות ימינה עד הסוף} לכיוון הקצה השני היכן שהיו יורוטל וחוויה מוסיקאלית {ניים אודיו}.
תודה רבה לאלי כרמי על התמונות המרהיבות אשר מופיעות בכל סקירות התערוכה

אני שוב מדגיש כי הסקירה שלי היא דעתי האישית ועל התוצאה הכללית ועצם התצוגה הכוללת בכל חדר.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

תצוגת מאסטרו אודיו


Von Schweikert רמקולים
מקור טרנספורט cec
ממיר DAC - טדי פרדו
מונובלוקים מגברי כוח מונובלוקים- טדי פרדו
קדם מגבר VAC משולב מנורות
אביזרים: אקוסטיקה, כבלי רמקולים, כבלי חיבור, סטנדים, טיפול בחשמל


החדר של עופר שחורי

פה לא ממש ישבתי היות ולא מזמן עבר ביני לבין עופר שחורי "חתול שחור"
אך כאשר הוא בא לשמוע אצל ערן מאודיופריק קפצתי לחדר שלו להתרשם.

בזמן הקצר ששהיתי בחדר לא שמתי לב למה חובר שם מבחינת האלקטרוניקה לרמקולים
אך התוצאה הייתה דינאמית ומאוזנת ו"חיה" {לטעמי שיפור עצום לעומת שנים עברו}
הרמקולים מאוד תאמו את הסביבה והמוסיקה שנוגנה באותה העת.



לאחר יום ופרסומים ברשת הבנתי מה חובר באותה העת

הכל הגיוני בחלוקת התקציב במערכת פרט לקדם מגבר שהיה החלק היקר ביותר במערכת ועלותו לבד 50.000 ₪

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: כ 130.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת חברת Morel

החדר הבא היה לצערי ולטעמי בין האכזבות הגדולות ביותר עבורי על אף שלא ציפיתי שכך יהיה.

מאחורי הגברת השמנה של Morel הושקעו כ 200.000 ₪ וכ 150 ק"ג של ציוד!!!
סט הזוי שכלל מונו בלוקים מפלצתיים של 
Mcintosh כל אחד 1.200W {מעל 50 ק"ג ליחידה} מחוברים לקדם מגבר של החברה
ונגן SACD של מרנס + כבלי רמקולים Nordost - Valhalla Reference

לטעמי, התוצאה הייתה משמימה עד כדי ביזיון, מוות קליני, יובש, אנמיות ממש עצוב מאוד שכך הכל הוצג.
עדיפה הייתה תצוגה סטאטית ולא פעילה, היא הייתה משאירה הילת ערפל וסקרנות על המוצרים...

חבל, חבל, ושוב חבל שזו התצוגה שהוצגה, אני בספק שמישהו שמבין בסאונד עשה איזון לסט לפני שהוצג.


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: כ 300.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת AUDIO ORAC



החדר של לוני

מקור ראשון: מחשב נייד מקינטוש עם התוכנה Amarra
ממיר דיגיטל לאנלוג: Resolution Audio Cantata
הגברה: מגברי כוח מונו בלוקים SAC concept
קדם מגבר: חברת NAT Audio דגם PLASMA R דואל מונו מנורות מלא פול בלאנס
מקור שני: קומפקט דיסק: MHZF דגם CD 99 משולב מנורות
כבלים: Audio-nova
רמקולים: Neat Acoustics דגם ULTIMATUM MFS



בחדר חוברו רמקולים מדפיים של חברת Neat האנגלית מחוברים במונו בלוקים טרנזיסטורים של SAC
ולקדם מגבר מנורתי פול בלאנס של
NAT וקומפקט מפלצתי במראה של MHZF

הרמקולים בהתחלה הוציאו באס לא הגיוני שעלה והעפיל על הכל וכנראה שציוד היה צריך להתחמם הרבה בכדי שאילו יירגעו
{אחה"צ הדבר נרגע במעט לאחר שהגבהנו את האקוסטיקה מאחורי הרמקולים}

בגדול הסאונד היה טוב, עם במה מאוד גדולה יחסית לגודל הרמקולים ובכלל סאונד מאוד גדול
 צליל ברור ומוגדר במיד היי
ו בייחוד, לדעתי בסוף היום עם הפטיפון הסאונד היה מעולה!
אני חושב שבתצוגה שהייתה היה אפשר להגיע לתוצאה טובה יותר אם היה לא היו משלבים ציודי מנורה כל שהם.

להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 130.000 ₪
את ציודי החברה ניתן לרכוש דרך Av1

בחדר הועברה מצגת על תוכנת Amarra שהעביר חברי אייל ווינדלר

מי שבמשך מס' שנים ניהל את הפורום אודיו דו ערוצי באתר הום טיאטר

אייל {הבחור שעומד} איש מחשבים, נציג תוכנת המוסיקה Amarra בארץ
העביר מצגת מאלפת על התוכנה בשעה 6 בערב {יום ב'}

בקצרה: אייל למעלה משנתיים חיפש מקור דיגיטאלי שיהיה נוח יותר מקומפקט אבל שיהיה עדיין איכותי לפחות כמו קומפקט {אם לא יותר}
המגמה העולמית היא באמת מעבר למחשב כמקור אך עדיין התחום בחבלי לידה קשים מבחינת איכויות ויכולות מוזיקאליות

היות ואייל לא הסתפק בתוצאה "רגילה" הוא חיפש למעלה משנתיים וחקר אפשרויות שונות של מחשבים ותוכנות בכדי להגיע לתוצאה מאוד גבוהה ובכך מצא כי במחשבי מקינטוש אשר מריצים את התוכנה
Amarra בוורסיה הבינונית ומעלה שלה ומשולבים בממיר {DAC} חיצוני ניתן להגיע לתוצאות מדהימות ביותר {לעומת אותה ההשקעה בקומפקט}

בזמן המצגת, החדר הקטן היה עמוס באנשים שרובם עמדו כשעה ושתו את דבריו בצמה.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת אודיו פידלטי - החדר של אייל פור



רמקולים: DEVORE FIDELITY דגם GIBBON 9
הגברה: ASR Emitter 1 Exclusive + battery power supply
מקור פטיפון {אני חושב פרוג'קט לא ידוע לי הדגם ועל הזרוע והראש}
קדם מגבר לפטיפון: EAR 88PB

את אייל פור אני מעריך מאוד על דבר אחד, עקביות!

איני אוהב את פילוסופית הסאונד שלו אך ייאמר לזכותו שרואים ושומעים מקצועיות ואג'נדה שבכל פעם מחדש ובכל שילוב הוא יודע לחזור על התוצאה שהוא אוהב ומאמין, פעם אחר פעם ועל כך מגיע לו כל הכבוד.


תוצאת הסאונד בחדר הייתה נכונה ומדוייקת ובכל דבר היה במקומו כמעט ללא בעיות תהודה {היו גם מוצרי אקוסטיקה}
לטעמי האישי היה חסר לי ריגוש והפרזנטציה הייתה צרה ונמוכה, כל אחד וטעמו האישי.


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: כ 150.000 ₪

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


תצוגת חברת סטריאוטיפ


מקור: מחשב מקינטוש מחובר ל Arcam Solo rDac עולה 2250 ש"ח
מגבר אינטגריטד: ARCAM דגם A38 עולה 10.500 ש"ח
רמקולים:
Audiovector דגם ki 3 Signature  עולים 13.500 ש"ח
כבלי רמקולים:
Kimber Kable 8TC
כבלי חיבור
Kimber Kable

כרגיל אפי נומברג היקר {מנכ"ל סטריאוטיפ הימני בתמונה (השמאלי זה אלון לסקי מניופאן פרו)}
עם אג'נדה יציבה ומקובעת ושומעים את פילוסופית הסאונד שלו ומה הוא אוהב ויודע להוציא זאת בכל פעם מחדש

סאונד פאנצ'י, אנגלי טיפוסי עם במה יפה ומאווררת בעלת הפרדה גבוה
חלק עליון מוגדר ומעט מובלט {אנגלי}
הבאס היה מעט בומבסטי בגלל מגבלות האקוסטיקה והפרקט הרופף שתרם רבות לניפוח וההדהוד כמעט בכל החדרים

אהבתי את החדר שהיה מעוצב ונקי {אפי אף השקיע בכך}
ועוד שהוצג סאונד עם תוצאה טובה בעלות נמוכה


להערכתי שווי הציוד למה שפעל ותרם לתוצאה הנסקרת בהתבסס על ידע אישי ומה שידוע: 30.000 ₪
את ציודי החברה ניתן לרכוש דרך Av1

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

אין להבין מהסקירה שלי הבעת עמדה על מוצר כל שהוא בין אם ההתרשמות הייתה חיובית או שלילית
היות וזו מבוססת על דבר חד פעמי שהתרחש בתנאים ספציפיים,
ראוי ונכון מאוד למי שמעוניין במוצר כל שהוא שיבחן כל דבר לגופו ובהתאמה נכונה

קישורים לשאר חלקי הסקירה

 
17-18 אוקטובר 2011
סקירה אישית בחמישה חלקים  לתערוכת דיגיטאון
שנערכה בכפר המכביה

נושאי התערוכה: קולנוע ביתי, מסכים, מקרנים, רמקולים, מגברים, רסיברים
וחידושים בתחום אלקטרוניקה בידורית.
ובייחוד בכל הקשור למערכות סטריאו

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק א'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ב'
 
 
סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ג'
 

סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ד'



סקירת תערוכת דיגיטאון 2011 חלק ה'



1-10 of 15